תקפו תלמידות - וחגגו: עוד חשודה נעצרה בעקבות הקטטה בקריית גת

לאחר מעצר ארבע החשודות בתקיפה מחוץ לבית הספר, חוקרי ובלשי תחנת קריית גת המשיכו לפעול אמש בתל אביב, שם הצליחו לאתר את החשודה החמישית. בחקירתן הנערות קשרו עצמן למעשה וכמה מהן אף הביעו חרטה. בתיעוד חדש ניתן לראות את אותן חוגגות לאחר הקטטה • צפו

זמן צפייה: 00:09

חשודה חמישית נעצרה הלילה (שישי) בעקבות תקיפת הנערות בקריית גת השבוע, זאת לאחר שאתמול נעצרו ארבע חשודות בתקיפה. חוקרי ובלשי תחנת קריית גת המשיכו לפעול אמש בתל אביב, שם הצליחו לאתר את החשודה החמישית, שנעצרה גם היא לחקירה.

בחקירתן במשטרה הנערות התוקפות קושרות עצמן למעשה וכמה מהן אף מביעות חרטה על מה המעשים המיוחסים להם. הבוקר יובאו כלל החשודות בפני בית משפט השלום באשקלון בבקשה להאריך את מעצרן.

שער כניסה לבית ספר
שער כניסה לבית ספר, למצולם אין קשר לכתבה | צילום: יוסי אלוני, פלאש 90

כזכור, שתי תלמידות בכיתה ט' מבית ספר בקריית גת הותקפו שלשום על ידי כמה נערות מחוץ לשטח בית הספר. בעקבות תיעוד האלימות - המשטרה פתחה בחקירה שמפרטיה עלה כי הרקע לריב הוא שהתוקפות הגיעו לבית הספר בטענה כי אחת הנערות מקריית גת התנשקה עם חבר לשעבר של אחת מהן.

הנערות התוקפות הגיעו לבית הספר רוגוזין במטרה "לסגור חשבון". הן ביקשו להיכנס אך השומר אסר עליהן. למרות זאת הן המתינו מחוץ לשער וניסו ליצור קשר עם הבנות שבפנים. סגן מנהל בית הספר שהבחין כי הבנות מסרבות לעזוב את המקום הזמין משטרה, וניידת שהגיע למקום ביקשה מהנערות לעזוב את המקום, אך הן סירבו - והניידת עזבה את המקום. הבנות שהותקפו יצאו החוצה לפגוש את הבנות שהמתינו ואז התפתחה קטטה.

בתיעוד שפורסם ברשת נראות תלמידות שאינן מקריית גת, כשהן חובטות, בועטות ומכות באגרופים את הנערות, לפי המשטרה שתיים, כשהן שרועות על הקרקע. רק לאחר התערבות של אחד הצעירים במקום האלימות הופסקה. לפי הורים בבית הספר, אותן בנות תקפו כי "חשדו" באחת מהן שהתנשקה עם בן זוג לשעבר של אחרת.

מהנהלת בית הספר שבו התרחש האירוע החמור נמסר כי הם משתפים פעולה עם המשטרה. בהודעה ששלחה מנהלת בית הספר, ציפי בן טולילה, להורים ולתלמידים נכתב: "מטרתנו כבית חינוך היא לשמור על תחושת המוגנות של תלמידינו ושל הצוות החינוכי ולגנות כל אלימות. לפיכך, מחר בבוקר נעצור את יום הלימודים ונפתח בבית ספרנו שיח בנושא מוגנות, אפשרות לשיתוף והעברת מסרים המקדמים חברות, עזרה הדדית ומניעת אלימות".