תל אביב: "הפעילו בתי בושת וסרסרו בנשים"

שתי נשים תושבות המרכז מואשמות כי ניהלו שני בתי בושת בתל אביב, מהן הרוויחו עשרות מיליוני שקלים. 8 מואשמים בעבירות, חלקם גם בהעלמת מיליונים

אילוסטרציה (רויטרס)

פרקליטות מחוז ת"א הגישה היום (שני) כתבי אישום נגד שתי תושבות המרכז בחשד לניהול בתי בושת בתל אביב. השתיים, לצד 8 חשודים נוספים, מואשמות בעבירות של סרסרות, הבאת אדם לידי זנות, החזקת מקום לשם זנות, פרסום שירותי זנות, שיבוש מהלכי משפט, הלבנת הון ועבירות מס.

רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו לפייסבוק רשת

על פי האישום, הפעילו שתי הנאשמות המרכזיות, נוי חדד בת 39 ושרית יצחק-אגרנובה בת 43 החל מאוקטובר 2013 ועד ספטמבר 2016 "בית עסק" בו סופקו שירותי מין בתשלום. חדד, בעלת הנכס, חתמה על חוזה שכירות פיקטיבי עם הנאשם השלישי צביקה שירי, ביודעה כי הוא אדם הסובל מבעיות נפשיות. החוזה הציג מצג כוזב לפיו שירי שכר את הנכס ונועד להסתיר ולהסוות פעולותיהן במקום.

חדד ויצחק-אגרנובה קבעו את משך פעילות בית הבושת במשך 7 ימים בשבוע, בשתי משמרות יומיות, כך שבכל משמרת סיפקו בין 9-3 נשים שירותי מין בתמורה לתשלום לבין שניים ל-25 לקוחות. כל אישה גבתה מכל לקוח סכום של 250 שקלים עבור פרק זמן של עד 30 דקות. הנאשמות שכרו מאבטחים לבית הבושת ושילמו להם שכר בהיקף של מאות שקלים לכל משמרת.

בנוסף, פרסמו הנאשמות את שירותי המין שניתנו בבית הבושת באתרי אינטרנט ייעודיים וכן באמצעות כרטיסי ביקור שהונחו על רכבים חונים על ידי מחלקי כרטיסים. במהלך התקופה בין ספטמבר 2013 ועד 15.9.16, קיבלו חדד ויצחק-אגרנובה בבית הבושת ביצחק שדה סך כולל הנע בין 16-49 מיליון שקלים מלקוחות שירותי הזנות.

במהלך התקופה, שימשה נאשמת נוספת, חנה אמג'ר, כמנהלת בבית הבושת והפעילה אותו על ידי כך שנכחה בבית הבושת ימים רבים, ענתה לטלפונים, היתה בקשר עם מחלקי הכרטיסים, עם שירותי המכבסה ועם המאבטחים, שילמה להם ודאגה לניהול השוטף של בית הבושת. כמו כן עבדו ארבע נאשמות נוספות כפקידות בבית הבושת מספר פעמים בשבוע, ענו לטלפונים ונתנו הסברים ללקוחות, שכללו תיאור המקום, תיאור הנשים ותשלום האתנן הנדרש.

כמו כן הוגש היום כתב אישום שני, נגד דוד אגרנובה בן 49, שרכש בשנת 2012 נכס ברחוב טברסקי 4, אותו הפעילו חדד ויצחק-אגרנובה מספטמבר 2016 ועד 12.6.17 כבית בושת נוסף. לאחר סגירת בית הבושת ביצחק שדה על פי צו של בית המשפט, עברו הנשים שסיפקו שירותי מין וחלק מהפקידות לבית הבושת בטברסקי, ועל הדלת של יצחק שדה הותר שלט המפנה את הלקוחות לבית בושת זה. בין ינואר 2014 ל-12.6.17, הפיקו שתי הנאשמות העיקריות, מניהול בית הבושת בטברסקי, סך כולל הנע בין 19- 60 מיליון שקלים שניתן מלקוחות שירותי הזנות.