אישום: "יחסי מין במהלך הטיול השנתי ובשעות הלימודים"

מחנך מהרצליה מואשם בקיום יחסי מין עם תלמידתו בת ה-16 ובהדחה בחקירה. סעיפי האישום מפרטים כיצד קיימו השניים יחסי מין בשטח בית הספר ובמהלך הטיול השנתי

יחסי מין בשטח בית הספר ובמהלך הטיול השנתי: פרקליטות מחוז תל אביב הגישה היום (חמישי) כתב אישום נגד אורי גלעד, מורה בן 36 המלמד בהרצליה, בגין ריבוי עבירות של בעילה אסורה בהסכמה של תלמידה בת 16, מעשה מגונה והדחה בחקירה.

רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו לפייסבוק רשת

על פי כתב האישום, המורה היה מחנך של התלמידה אתה קיים מערכת יחסים אינטימית ומינית. הקשר ביניהם נוצר תוך ניצול יחסי התלות, המרות והחינוך בין השניים על רקע תפקידו.

במסגרת מערכת היחסים קיים המורה יחסי מין עם הקטינה במספר רב של הזדמנויות ובמקומות שונים. במרבית המקרים קיימו השניים את המעשים האסורים ברחבי בית הספר, לעתים בשעות הלימודים ולעתים מאוחר יותר. באחת הפעמים קיימו יחסי מין במהלך טיול שנתי של בית הספר. במעמד זה הכין המורה מזרן עבור השניים בתוך מחסן נטוש ודאג להרחיק את התלמידים האחרים מהאזור.

סעיפי כתב האישום מצביעים גם על שיבוש מהלכי משפט והדחה בחקירה, בכך שכאשר נודע לו מהקטינה כי דבר קיום הקשר האסור ביניהם התגלה, הפציר בה לשנות מגרסתה ולמסור גרסה שקרית אשר לשיטתו תיטיב עמו על הצד הטוב ביותר.

כמו כן דאג המורה למחוק התכתבויות מפלילות שונות שניהל עם הקטינה לאורך התקופה, ובכלל זה תמונות של השניים.

"המורה הפר באופן בוטה וקשה את חובת האמון המוגברת שניתנה בו כמורה, ובעיקר כמחנך, שאמור להיות אמון על בריאותם וביטחונם של תלמידיו", נכתב בכתב האישום.

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך:

תיעוד מצמרר: בדרך לחתונה - המסוק שעליו הייתה הכלה התרסק וכל הנוסעים נהרגו

ארגנטינאי בן 128 טוען: "אני הוא אדולף היטלר"

הפושע החתיך בעולם תועד בוגד באשתו החוקית

אישה אמיתית או בובת ברבי? הדוגמנית שבילבלה את הרשת