אישום: "רצח את בתו כי רצתה להתאסלם"

כתב אישום חמור הוגש נגד סאמי קרא, בגין רצח בתו, הנרייט בת ה-18 בחודש שעבר ברמלה. על פי כתב האישום קרא דקר את בתו 3 פעמים לאחר שהודיעה לו כי בכוונתה להתאסלם

רצח את בתו כי רצתה להתאסלם: כתב אישום חמור הוגש היום (ראשון) נגד סאמי קרא, אביה של הנרייט קרא ז"ל, בת ה-18 שנרצחה בחודש שעבר ברמלה. על פי כתב האישום קרא רצח את בתו בעקבות רצונה להתאסלם עבור בחור עמו ניהלה קשר רומנטי.

רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו לפייסבוק רשת

כתב האישום מתאר שקרא ז"ל ניהלה מערכת יחסים עם גבר מוסלמי ששהה באותו הזמן במעצר. בני משפחתה התנגדו לקשר וניסו לשכנע אותה להפסיק את מערכת היחסים ואף איימו עליה והפעילו אלימות.

בעקבות האיומים והחשש לחייה נאלצה קרא לנדוד בין מקומות מסתור - בין היתר אצל קרובי משפחתו של בן זוגה. במשך כל אותה התקופה ניסו בני משפחתה להחזיר את קרא לביתה, בין היתר באמצעות איומים ואלימות.

זירת הרצח ברמלה (חדשות 2)
זירת הרצח ברמלה (חדשות 2)

כתב האישום מתאר כיצד בחודש יוני האחרון הגיע אביה של קרא, מלווה בבן משפחה נוסף לבית האם ברמלה, לנסות ולהחזיר את הנרייט לביתה. קרא התנגדה לשוב לביתה ולאחר שמשטרה הוזמנה למקום האב וקרוב המשפחה עזבו את המקום.

עו''ד גיורא זילברשטיין שמייצג את הנאשם
עו''ד גיורא זילברשטיין שמייצג את הנאשם

מספר ימים לאחר האירוע שבה קרא לביתה והודיעה לאביה כי הגבר עימו היא מנהלת מערכת יחסים משתחרר מהמעצר. קרא סיפרה גם שבכוונתה לחבור לבן זוגה ולהתאסלם עבורו.

האב, כל על פי כתב האישום החליט לגרום למותה של קרא ודקר אותה שלוש פעמים בצוואר ובכתף. כתוצאה מהדקירות והנזק הקשה נקבע מותה של קרא במקום.