פוענח רצח העבריין שמעון רביבו: כתב אישום יוגש נגד 8 מעורבים

אחרי גיוס שני עדי מדינה, המשטרה הודיעה כי פענחה את רצח העבריין שמטען חבלה הוטמן באופנוע שלו לפני כחצי שנה באור יהודה. עוד פוענחו מקרי אלימות נוספים הקשורים לאירוע, וכתבי אישום יוגשו נגד 4 חשודים נוספים, המעורבים בניסיון הרצח של ראש ארגון הפשע אלי מוסלי והעבריין בן כהן

זמן צפייה: 02:18

רצח העבריין שמעון רביבו: היחידה המרכזית במחוז תל אביב של המשטרה הודיעה היום (ראשון) כי הצליחה לפענח את רצח העבריין שמעון רביבו שאירע ב-3 באוקטובר באור יהודה. בנוסף פוענחו אירועי אלימות נוספים הקשורים לרצח, במסגרתם, בוצעו זריקת רימונים והשלכת מטענים במועדים שונים. שמונה בני אדם יואשמו ברצח רביבו, בעוד שניים נוספים יואשמו בניסיון רצח של ראש ארגון הפשע אלי מוסלי, ושניים אחרים בניסיון רצח של העבריין בן כהן "הקטן". הצהרת תובע הוגשה היום, ובקרוב יוגשו כתבי האישום.

במסגרת החקירה הצליחה המשטרה לאסוף ראיות נגד מספר מעורבים החשודים בהטמנה ובהפעלה של מטען הנפץ באופנוע עליו רכב רביבו, דבר שהביא למותו. מחומרי החקירה עולה, כי הנאשמים פעלו בסמוך לאירוע באופן שיטתי בכוונה לפגוע ברביבו, על רקע סכסוך בין עבריינים. לפי החשד, לכל אחד מהמעורבים הוגדר תפקיד שהוביל להטמנה של המטען ולפיצוץ האופנוע.

הפעילות של הנאשמים אופיינה במעקבים ותצפיות אחרי הקורבן והאופנוע שלו, וכללה בין היתר רכישה והטמנה של מכשירי מעקב, במטרה להתחקות אחר תנועותיו של הקורבן ולמצוא הזדמנות לפגוע בו.

שמעון רביבו
שמעון רביבו

עם התקדמות החקירה, הצליחו במשטרה לקשור ולחבר את מארג הראיות, נגד חשודים נוספים שהיו מעורבים באירועים קשים של הנחת מטעני חבלה והשלכת רימונים, שאירעו במועדים שונים במהלך התקופה האחרונה באזור תל אביב והמרכז. במהלך החקירה נתפסו שני אקדחים, רובה קלצ'ניקוב עם מחסניות ותחמושת, כלי רכב יוקרתיים ורכוש נוסף.

במסגרת החקירה, גייסה המשטרה בתחילת החודש שני עדי מדינה, עבריינים דומיננטיים ומוכרים, אשר קידמו באופן משמעותי את החקירות.