החשד להתעללות בדרום: סעיף החשד נגד ההורים הוחמר לרצח

לאחר מותו של התינוק בן הארבעה חודשים מאשקלון, המשטרה מייחסת להוריו חשדות של רצח קטין חסר ישע, התעללות, תקיפה וגרימת חבלה

אזיקים
אזיקים | צילום: חדשות 13

בעקבות מותו של התינוק בן הארבעה חודשים מאשקלון, המשטרה שינתה את סעיף החשד נגד ההורים, וכעת הם חשודים ברצח של קטין חסר ישע, התעללות, תקיפה וגרימת חבלה.

שלשום מת התינוק בבית החולים ברזילי באשקלון. זאת, לאחר שיום קודם נקבע לו מוות מוחי. לפני כן, הוא היה מאושפז במשך שבוע מחלקה לטיפול נמרץ ילדים עם חבלת ראש קשה. ההודעה בדבר מותו נמסרה למשפחה. בעקבות מות התינוק, החשד נגד ההורים השתנה מהתעללות בחסר ישע לעבירת המתה.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

חשד להתעללות בגן פרטי בבאר שבע: הוגשה תלונה על אלימות והזנחה

גנץ נגד המפגין שהשווה בין נתניהו להיטלר: "אין לכך מקום"

בשורה לפריפריה: חברות התקשורת יחויבו להרחיב את הכיסוי ל-95%

בית החולים ברזילי באשקלון
בית החולים ברזילי באשקלון

כזכור, מוקדם יותר השבוע אמר נציג המשטרה בדיון בהארכת המעצר של ההורים כי "התינוק אינו מגיב", וסיפר כי "נגרם לו נזק מוחי בלתי הפיך". מעצרם של השניים הוארך בחמישה ימים, זאת אחרי שהחשד לגביהם התחזק בעקבות תכתובות וואטסאפ בינם לבין בני משפחתם, שהוצגו בדיון.

באחת ההתכתבויות בין ההורים, כתבה האם לאב כי "כשקילחתי אותו לפני כמה ימים ראיתי את זה ועכשיו זה נהיה יותר כהה". האב השיב: "הוא קיבל מכה שם. זה לא ממאמץ, זה סימן שמתאחה ממכה. תמרחי לו אלוורה על עמוד השידרה עד שייספג, לפחות שלא יכאב לו".

ביום שישי האחרון הורשו הוריי הפעוט לבקר אותו בבית החולים. תחילה, היה זה האב שהובא למקום על ידי השוטרים, ולאחר מכן הצטרפה האם. היא נפגשה עם הרופאים וקיבלה עדכון בדבר מצב התינוק, ובתום הביקור הם הוחזרו למעצר.