יהונתן פדידה הורשע בדריסתם למוות של רוכבי האופניים בשרון

הצעיר הודה במסגרת עסקת טיעון בדריסת יניב לוגסי ותומר ויינשטיין בדצמבר 2019, והורשע בהמתה בקלות דעת ובנהיגה בשכרות. הפרקליטות תדרוש 12 שנות מאסר. הדיון על עונשו - בעוד כשלושה חודשים

זמן צפייה: 00:27

בית המשפט המחוזי מרכז-לוד הרשיע היום (שלישי) את יהונתן פדידה, תושב אור עקיבא בן 29, שהודה שדרס למוות את רוכבי האופניים יניב לוגסי ותומר ויינשטיין בשרון בדצמבר 2019, בהמתה בקלות דעת, נהיגה בשכרות, נהיגה במהירות מופרזת והחזקת סמים. זאת, במסגרת הסכם טיעון.

הצדדים לא הגיעו להסכמה לגבי העונש, אך הפרקליטות תדרוש 12 שנות מאסר. פדידה ישלח להכנסת תסקיר בשירות המבחן ובעוד כשלושה חודשים יחל הדיון על עונשו.

לכתבות נוספות בחדשות 13:

8,628 נדבקים חדשים אובחנו אתמול – 9.8% מהבדיקות חיוביות

שוטרת התחזתה לקטינה – והביאה למעצר 23 חשודים בפדופיליה

מהלילה: ישראל סוגרת לחלוטין את השמיים – לפחות עד סוף החודש

יהונתן פדידה בדיון בהארכת מעצרו
יהונתן פדידה בדיון בהארכת מעצרו

לפני כשלושה חודשים, האלמנות עדי ומירה סיפרו לחדשות 13 על השנה הקשה שעברה עליהן, מאז שבני גוזן נהרגו. "אין נחמה ואין הקלה", סיפרה עדי, אלמנתו של תומר. "התחושה של הריקנות, הכאב והחוסר זה משהו שמלווה אותנו יום-יום, מבוקר עד לילה. הגעגוע הוא משהו שלא ניתן לתאר אותו, זה משהו שתופס בכל רגע ביום. אין לו זמן ואין לו שעה".

עדי שחזרה את היום הנורא שבו נהרג בעלה, וסיפרה כי "תומר ויניב קמו בבוקר לרכיבת כביש רגועה בכביש הכי בטוח בארץ, ונקטלו בשנייה כשרוצח הכביש הזה גם מפקיר אותם למותם. זה משהו שהמוח לא מסוגל באמת להבין והלב לא יכול להכיל ולעכל".

יניב לוגסי ותומר ויינשטיין, שני רוכבי האופניים ההרוגים בתאונה הקטלנית בשרון
יניב לוגסי ותומר ויינשטיין, שני רוכבי האופניים ההרוגים בתאונה הקטלנית בשרון | צילום: באדיבות המשפחות

התאונה הקשה שבה איבדו את בני זוגן חיברה בין עדי ומירה ובין שתי המשפחות. "פתאום עברה שנה אבל אנחנו רק התחלנו את האבל שלנו", שיתפה מירה, אלמנתו של יניב, שאמרה כי ההתמודדות הייתה קשה פי כמה לנוכח התפשטות הקורונה. "אין יוצא ואין בא, שבועות עם הילדים לבד בתקופה כזאת שצריך להכיל".