הסדר טיעון לעבריין יוסי מוסלי: 11 חודשי מאסר בגין סחיטה באיומים

ראש ארגון הפשיעה היה עצור במשך ארבעה חודשים מאז חזר מדרום אפריקה, והוא הואשם כי בהיותו בחו"ל יצר קשר עם אנשי עסקים ישראלים וביקש לסחוט אותם. התביעה וסנגוריו סיכמו כי בנוסף לעונש המאסר הוא ייקנס ב-20 אלף שקלים

יוסי מוסלי בהארכת המעצר
יוסי מוסלי בהארכת המעצר | צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90

ראש ארגון הפשיעה יוסי מוסלי ירצה 11 חודשי מאסר בגין סחיטה באיומים, כך סוכם היום (ראשון) בהסדר טיעון בין התביעה לבין סנגוריו שלו מוסלי, עורכי הדין דורון נוי ושחר חצרוני.

כזכור, מוסלי בן ה-45 נעצר על ידי היאחב"ל לפני כארבעה חודשים בנמל התעופה בן גוריון, כאשר נחת בישראל לאחר שחזר משהות ארוכה בדרום אפריקה. הוא הואשם כי בהיותו בחו"ל הוא יצר קשר עם אנשי עסקים ישראלים וביקש לסחוט אותם, באמצעות הודעות וואטסאפ ששלח לאחד מהם ובו דרישה להיפגש איתו. בשל ה"מוניטין" של מוסלי - ההודעות שהשאיר נחשבו כאיומים.

יוסי מוסלי (בפנים מכוסות) ועורך דינו דורון נוי בבית המשפט
יוסי מוסלי (בפנים מכוסות) ועורך דינו דורון נוי בבית המשפט | צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90

סנגוריו של מוסלי, עוה"ד דורון נוי ושחר חצרוני ממשרד נוי-סננס-שפרלינג-חצרוני, מסרו בתגובה: "לאחר הליך גישור מתמשך, במסגרתו בית המשפט אף נחשף לחומר החקירה ונתונים נוספים, הוא המליץ לצדדים לסיים את התיק בהסדר שהוצע. ההסדר ראוי בנסיבות העניין".

עו''ד שחר חצרוני
עו''ד שחר חצרוני

לפני כחודש הוצתו רכבי משפחתו של מוסלי ורימון נזרק לעבר ביתו, ובאותו ערב בוצע ירי לעבר בית עסק הקשור לארגון הפשיעה שלו בשכונת התקווה בתל אביב. נזק נגרם לבית העסק, אך לא היו נפגעים בנפש. במשטרה העריכו כי שני האירועים קשורים אחד בשני, ואמרו כי "מישהו מנסה להעביר פה מסר".