"מעצר אשתי נועד לפגוע בי"

העבריין, שנעצר מחדש לאחר שהתחדשו שתי חקירות הרצח של עו"ד יורם חכם ושל משה הדס, טוען שמעצר אשתו נועד להפעיל עליו לחץ

אבוטבול בבית המשפט, ארכיון (חדשות 2)

היום (שני) יתקיים דיון נוסף בעניינו של העבריין אסי אבוטבול בבית משפט השלום בראשון לציון, בעקבות עתירת פרקליטו של אבוטבול - עו"ד אבי כהן - על כך שבמשטרה ובשב"ס מתנכלים לאבוטבול באופן שיטתי. הפרקליט טוען כי במסגרת חקירת ההתפתחויות בחקירת רצח עו"ד יורם חכם והעבריין משה הדס, מופעל לחץ חריג על אבוטבול.

רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו לפייסבוק רשת

בין השאר, נטען בפנייה, הוחלט להכניס את אבוטבול לתא סגור ("חללית"), שבו מחזיקים בדרך כלל אסירים שיש חשש שינסו לשים קץ לחייהם. בכוונת אבוטבול לטעון גם בפני השופט שמעצר אשתו קארין אתמול נעשה אך ורק כדי ללחוץ ולפגוע בו אישית ולשרת את החקירה נגדו - ולא משום סיבה אחרת.

אבוטבול נעצר מחדש לפני ארבעה ימים בחשד לרצח העבריין משה הדס לפני 17 שנים, ואתמול נעצרה גם אשתו קארין אבוטבול בחשד שסייעה לו בביצוע המעשה. מעצרה של אבוטבול, החשודה במעורבות ובסיוע בפרשה, הוארך עד ליום חמישי.

קארין אבוטבול, ארכיון (חדשות 2)
קארין אבוטבול, ארכיון (חדשות 2)

בפרשה הזו כבר הוגש בעבר כתב אישום נגד אבוטבול, אך עם מעצרו המחודש בשבוע שעבר במסגרת חקירת הרצח של עו"ד יורם חכם הוא נחקר שוב גם בעניין הזה. ככל הידוע, בידי המשטרה עד מדינה שמפליל את אבוטבול גם בפרשת רצח עורך הדין חכם וגם מוסר פרטים על מקום הטמנת הגופה של משה הדס ועל נסיבות הרצח.

לפני מותו של הדס, התנהל בינו לבין אבוטבול מאבק שליטה בנתניה ובשרון. על פי ממצאי חקירת הרצח, ביקש אבוטבול לעשות עמו סולחה, ואז כפי שהודה באוזני עד המדינה בפרשה 512, רצח אותו ואף עקר את עיניו, אך עד היום הגופה לא נמצאה. בחקירתו הכחיש אבוטבול את החשדות נגדו.