חשד: תינוק נפצע, הגננת לא סיפרה להורים

המשטרה חוקרת חשד לפיו גננת וסייעות לא דיווחו להורים על פציעתו של תינוק בן 10 חודשים ששהה בפעוטון - ורק לאחר מספר ימים הודו בפני ההורים כי הילד נפצע לאחר שנפל משידה

זמן צפייה: 02:49

גננת וצוות סייעות מפעוטון בבת ים נחקרו בחשד שלא דיווחו להורים, או לשום גורם אחר, על פציעה של תינוק - כך הותר היום (שני) לפרסום. התינוק אושפז עם חבלה בראשו, והגננת והסייעות הורחקו מהגן: החקירה נמשכת ופרטי המקרה עדיין נבדקים.

רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו לפייסבוק רשת

האירוע התרחש לפני כשבוע וחצי - ב-18 במאי: מהמשטרה נמסר כי התינוק נפל משידת החתלה ונגרמה לו חבלה. מהחקירה עולה כי הסייעת שטיפלה בתינוק צעקה לעזרה: הגננת וסייעת נוספת ששמעו את הצעקה הגיעו למקום, אך לא דיווחו על המקרה להורים.

במהלך סוף השבוע הורי התינוק חשדו כי בנם קיבל מכה ושאלו את הגננת - אך היא הכחישה את הדבר. רק ביום ראשון, כאשר ההורים החזירו את התינוק לגן, הגננת הודתה שהפעוט נפל ונפגע בראשו. הורי התינוק פינו אותו במהרה לבית החולים וולפסון, שם אושפז למשך מספר ימים ואובחנה חבלה בראשו.

במהלך האשפוז האם התלוננה במשטרה, שפתחה בחקירה: הגננת שוחררה למעצר בית והורחקה מהגן למשך 15 יום, וגם הסייעות הורחקו מהגן למשך 15 יום. היום קיבלה הגננת צו האוסר עליה לעבוד בתפקידה כגננת למשך 45 יום, והמשטרה תבקש מבית המשפט לנקוט בצעד דומה כנגד שתי הסייעות האחרות.