חנקו את חברם לכיתה - והושעו ליום: "אחד הילדים שם עלי את החבל וחנק"

תלמידי כיתה ז' מבית ספר במרכז הארץ, הכו את חברם לכיתה וחנקו אותו באמצעות חבל. העונש שקיבלו – יום אחד של השעיה מהלימודים. בבית הספר החליטו להסתפק בעונש קל בלבד

הילד שהוכה בבית ספר, התעללות, ילד, בית ספר
הילד שהוכה בבית ספר, התעללות, ילד, בית ספר | צילום: חדשות 2

בוריס אילייב, תלמיד כיתה ז' במרכז הארץ, סובל כבר יותר מחודש וחצי מכאבים עזים בצוואר וביד. רגע לפני שיצא לחופשת הפסח, במהלך הפסקה בבית הספר, הותקף בוריס באלימות על-ידי קבוצת תלמידים. מאז הוא סובל מכאבים, ולולא פרסמה האם את המקרה בפייסבוק, הילדים כלל לא היו נענשים.

רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו לפייסבוק רשת

בוריס מספר כיצד התלמידים קשרו את צווארו בחבל, הכו אותו וצילמו בפלאפון. הילדים טענו כי מדובר היה במעשה שובבות. בוריס מאובחן עם חשד לשבר בעצם הבריח- אבל הכאב, הוא כמובן לא רק פיזי. "אחד הילדים שם לי חבל על הצוואר והתחיל לחנוק", משחזר בוריס. "החזקתי אותו שלא יהרוג אותי".

"ילד אחר הפיל אותי", המשיך. "הרגשתי הרבה כאבים. ראיתי בנות לוקחות את הטלפון ומצלמות אותי".

לטענת המשפחה אף גורם בבית הספר לא טיפל כראוי במקרה. הילדים הושעו ליום אחד בלבד, רק כדי להשתיק את הרוחות. האם מספרת שבכל מקום אליו פנתה: משרד החינוך, בית הספר ואפילו המשטרה לא עזרו לה.

רק לאחר שפרסמה פוסט על המקרה בפייסבוק, החלו לפנות אליה בהצעות לעזרה. בוריס ומשפחתו לא מבינים עד היום, למה הוא היחיד שמשלם את המחיר.

תגובת משרד החינוך: "מנהל בית הספר וצוות המורי פעלו באופן נחרץ, מייד לאחר האירוע, ומאז מעניקים לתלמיד שנפגע מעטפת חינוכית ורגשית. יודגש כי הנושא נמצא בחקירת משטרה, ונפעל בהתאם לממצאי החקירה".