סערת תחקיר "המקור": המורה שהודה בעבירות מין

יאיר בקר, מורה ותיק לתנ"ך המלמד בבי"ס "גולדה" בפתח תקווה, הודה מול המצלמות של "המקור" בביצוע מעשים מגונים בילדה בת 7 ובקטינים נוספים לפני עשרות שנים. הורים רבים פנו להנהלת ביה"ס, והמנהל פרסם "הודעת הרגעה" לתלמידים ולהורים, אלא שעל המקרה חלה התיישנות - וידיו של משרד החינוך כבולות

מתוך תחקיר "המקור"

יאיר בקר, מורה ותיק לתנ"ך, הודה מול המצלמות בתחקיר "המקור" ששודר אמש ברשת 13 בביצוע מעשים מגונים בילדה בת 7 ובקטינים נוספים לפני עשרות שנים, והיום (חמישי) פרצה סערה בבית הספר בו הוא מלמד בפתח תקווה.

בקר מלמד תנ"ך במערכת החינוך יותר מ-20 שנה, וכיום הוא מלמד בתיכון "גולדה" בפתח תקווה. הורים רבים פנו להנהלת בית הספר, והמנהל פרסם "הודעת הרגעה" לתלמידים ולהורים, ובה נכתב כי הנושא ייבדק לעומק על-ידי גורמים מקצועיים מוסמכים, וכי הם יפעלו בהתאם.

אלא שמבירור של חדשות 13 מול משרד החינוך עולה כי ידיהם כבולות, מכיוון שעל המקרה חלה התיישנות, ובהיעדר חקירת משטרה הם לא יכולים להשעות את המורה או לזמן אותו לשימוע - ולכן אין מניעה לכך שהוא ימשיך לפקוד את בית הספר ולעבוד באופן יומיומי עם קטינים.

עיריית פתח תקווה
עיריית פתח תקווה | צילום: נתי שוחט, פלאש 90

ממשרד החינוך נמסר: "המשרד עורך כעת בדיקה מקיפה וישקול את הצעדים האפשריים בעניין בהתאם לסמכויות המשרד".

מעיריית פתח תקווה נמסר: "בשבוע הבא תתקיים שיחת בירור עם המורה, והנושא ימשיך להיבדק אחרי החג. נציין שהמורה הציע מיוזמתו לפרוש בטרם השידור, אם יימנעו מפרסום כל פרט מזהה"