מימון המונים לשינוי תרבות הטיפול בסרטן

"מרכז טל" נערך לגיוס 100 אלף שקל במסגרת ניסיונו להפעלת טיפולים ברפואה אונקולוגית משלימה. קניוני עופר התגייסו להכפיל את הסכום שייאסף מהציבור

זמן צפייה: 03:55

"מרכז טל", ארגון הפועל כעמותה ללא מטרות רווח ושחרט על דגלו לשנות את תרבות הטיפול בסרטן, יוצא בפרויקט מימון המונים במסגרת פעילותו לשנות את תרבות הטיפול בסרטן.

בכוונת המרכז לגייס 50 אלף שקל לפחות מהציבור, שיוכפלו בידי קניוני עופר, בכדי לממן טיפולי מגע לילדים לתקופה של שנה שלמה. הטיפולים וביניהם טיפולי שיאצו, טווינה ודיקור סיני, יוענקו  ללא עלות, בהתאם לצרכים של הילדים, על מנת לסייע להם בהתמודדות עם הסימפטומים הקשים של המחלה ותופעות הלוואי של הטיפולים (כאב, חרדה, בחילות, עייפות, חולשה ועוד) .

19 קניוני עופר הפרוסים בכל רחבי הארץ, נרתמו בגיוס כספים למען העמותה. פרויקט גיוס הכספים החל ב-7.12.2016 וניתן יהיה לתרום באמצעות לינקים אשר יופיעו בעמודי הפייסבוק של קניוני עופר ובאתר הד סטארט.

 

עמותת מרכז טל הוקמה לזכרה של טל יעקובסון ז"ל בתם של זוהר ויענקל'ה יעקובסון שנפטרה לפני 7 שנים, בגיל 26, ממחלת הסרטן. העמותה מפעילה יחידה רפואית המעניקה טיפולי רפואה אונקולוגית אינטגרטיבית (משלימה) במכון האונקולוגי, במחלקת האשפוז ובטיפולי יום במרכז הרפואי שיבא ובבית החולים ספרא לילדים וכן, מעבדה המקיימת מחקרים קליניים בתחום התזונה, צמחי מרפא והומאופתיה.

בנוסף, המרכז  מוביל את המרחב הדיגיטלי הראשון מסוגו לצעירים חולי סרטן 'חלאסרטן': מדריך יומיומי לחיים וכן שילב לראשונה את תחום הרפואה אונקולוגית אינטגרטיבית (משלימה) במסגרת המסלול האקדמי ללימודי רפואה בפקולטות באוניברסיטת תל אביב, בטכניון ובאוניברסיטת חיפה . כעת מרחיב מרכז טל את פועלו בתחום התזונה הן כפעילות הסברה ארצית והן ככלי להתמודדות פרטנית בזמן המחלה.

לתמיכה בפרויקט - לחצו כאן