חוגגים שבועות: עם ישראל יצא לטבע‎

המוני מטיילים ניצלו את מזג האוויר בחג השבועות ויצאו לטייל ברחבי הארץ - מהצפון ועד הדרום. עומסים כבדים נרשמו בחופים ובמקורות המים

עומס באתרי המים. הכנרת היום (רשות הכנרת)

ישראל חוגגת שבועות: לא פחות ממאה אלף ישראלים ניצלו את מזג האוויר החם ופקדו היום (רביעי) את מאות הגנים הלאומיים ושמורות הטבע הפזורים ברחבי הארץ.

רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו לפייסבוק רשת

בשל מזג האוויר, עומסים כבדים נרשמו בעיקר באתרי המים, בהם: גן לאומי פלמחים, שמורת טבע חוף דור הבונים, גן לאומי אכזיב, גן לאומי מעין חרוד וגן לאומי חורשת טל.

עוד נמסר מרשות הטבע והגנים כי אלפי ישראלים התחילו את טיול החג שלהם כבר אתמול ובחרו ללון בחניוני הלילה של הרשות. העומס הדדול גרם לסגירה לביקור של מספר אתרים, בהם: גן לאומי אכזיב, גן לאומי פלמחים, שמורת טבע חוף דור הבונים וגן לאומי גן השלושה.

חניון לילה גן לאומי פלמחים (אמיר חן)
חניון לילה גן לאומי פלמחים (אמיר חן)
(רשות הכנרת)
(רשות הכנרת)

בשל החג, באיגוד ערים כינרת הוחלט להאריך היום את שירותי ההצלה באגם עד השעה 18:00, וכן גם מחר וביום שישי. "ברשות הכינרת מבקשים מהנופשים להשמע להוראות המצילים בחופים ולרחוץ רק בסמוך לסוכות ההצלה, כמו כן להרבות בשתיית מים על מנת למנוע אירוע התייבשות", נמסר בהודעת הרשות.

חוף גופרה בכנרת (רשות הכנרת)
חוף גופרה בכנרת (רשות הכנרת)

טמפרטורות החזויות היום: קצרין 30, נהריה 28, צפת 26, חיפה 27, נצרת 27, טבריה 33, טייבה 30, אריאל 27, תל אביב 28, בית שמש 31, ירושלים 27, רחובות 30, ים המלח 35, שדרות 32, באר שבע 34, מצפה רמון 30 ובאילת 38 מעלות.

ביום חמישי תורגש ירידה ניכרת בטמפרטורות ויהיה מעונן חלקית וקריר לעונה. גם בשישי יוסיף להיות נעים, אך בשבת המעלות יעלו וישוב ויתחמם.