אשדוד: צעיר טבע למוות בחוף הקשתות

צעיר בן 19 נמשה מהמים בחוף הקשתות בעיר כשהוא ללא רוח חיים. מצילים ופראמדיקים של מד"א פתחו בפעולות להחייאתו אולם לבסוף נאלצו לקבוע את מותו

השבת הקייצית בחוף הים הסתיימה במוות: צעיר בן 19 טבע הבוקר (שבת) למוות בחוף הקשתות באשדוד. צוות מד"א שהוזעק לחוף החל בפעולות להחייאותו אולם בסופן נאלץ לקבוע את מותו.

רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו לפייסבוק רשת

סמוך לשעה 10:00 התקבל הדיווח במוקד מד"א אודות הצעיר שטבע בים. הפראמדיקים והחובשים שהגיעו לחוף הבחינו בצעיר לאחר שהמצילים משו אותו מהמים. עם הגעתם, אנשי הצוות הרפואי החלו בביצוע פעולות ההחייאה ממושכות שכללו שימוש בתרופות ועיסויים. למרות המאמצים, הפראמדיקים נאלצו לקבוע את מותו של הצעיר בחוף.

צילום: תיעוד מבצעי מד''א

"כשהגענו למקום ראינו את המצילים מבצעים פעולות החייאה בצעיר כבן 19 שנמשה מהמים לקו החוף כשהוא מחוסר הכרה", סיפר פראמדיק מד"א מקסים נזרי "הצטרפנו אליהם וביצענו בו פעולות החייאה מתקדמות וממושכות שכלל תרופות, הנשמה ועיסויים. לצערנו הוא היה ללא רוח חיים ובסופן נאלצנו לקבוע את מותו".

בחודש שעבר טבע למוות נער בן 13 בבריכה ברחוב שמואל הנגיד בפתח תקווה. הנער נמשה מהמים כשהוא מחוסר הכרה. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים שניידר תוך פעולות החייאה, כשמצבו "קריטי". בתום נסיונות החייאה בבית החולים, נאלצו הרופאים לקבוע את מותו. "לצערינו למרות מאמצי הרופאים וההחייאה הממושכת, נקבע מותו של הנער שהובא לבית החולים בעקבות טביעה בבריכה", נמסר מבית החולים שניידר.

שוטרים שהגיעו למקום פתחו בבדיקת נסיבות האירוע. לאחר התייעצות עם הפרקליטות, הוחלט על העברתו של המנוח לבדיקה פתולוגית וחקירתם של המציל ובעל הבריכה, בחשד לגרימת מוות ברשלנות.