לאחר שנכלאה במתקן בידוד בסין: הדיילת שנדבקה באומיקרון שבה לארץ

רוני, דיילת חברת אל על ששהתה בבידוד בבית חולים בסין במשך שבועיים, בהתאם להנחיית הרשויות המקומיות - חזרה לישראל במטוס של החברה. "אני מרגישה הקלה ומודה לכולם"

זמן צפייה: 00:21

רוני, דיילת אל על ששהתה בבידוד בבית חולים בסין בשבועיים האחרונים, בשל היותה מאומתת לזן האומיקרון - שבה היום (חמישי) לביתה בישראל. לקראת הנחיתה בארץ, סיפרה הדיילת כי היא שמחה לחזור ארצה, וכי היא מודה מאוד על התמיכה: "אני מרגישה הקלה".

מנכ"ל אל על, אביגל שורק, מסר: "אני שמח על חזרתה של רוני, ומבקש להודות לרשויות בסין, לאנשי משרד החוץ ולצוות החברה - שעמדו בקשר רציף עם רוני ופעלו להשבתה עם השלמת הבידוד".

[brightcove_iframe video_id='news-video-news-flash-part-2201061310' autoplay='0' credit='דוברות אל על' desc='קברניט הטיסה רוני נמירובסקי' poster='' kid='1_9jwfy83z' duration='25']

כזכור, הדיילת הגיעה לסין בחמישי שעבר בטיסת מטען של החברה לגואנגג'ואו, ושם נמצאה חיובית לקורונה. לאחר בדיקת ריצוף שנעשתה, אומתה הדיילת לזן האומיקרון - ועל פי הוראת הרשויות שם, היא נשלחה למתקן בידוד שממוקם בבית חולים מקומי. הדיילת נבדקה טרם הטיסה פעמיים, בשתי הבדיקות יצאה שלילית לנגיף - ואובחנה רק לאחר נחיתתה בסין.

דיילת אל על שבה ארצה לאחר הבידוד בסין | צילום: דוברות אל על

מחברת אל על נמסר בתגובה, בעקבות המקרה: "בהתאם לנהלים בסין הדיילת הועברה להמשך בדיקה ובידוד בבית חולים מקומי. יתר חברי הצוות שבו ארצה לאחר שנמצא כי אינם חיוביים לקורונה. הקונסוליה בגואנזו מלווה אותה ושומרת על קשר יומיומי. אנו מדגישים כי לא התקבלה שום תלונה במשרד החוץ ולא במשרד הבריאות בנושא. בשעות אלה אנו פועלים להשבתה ארצה ומציינים כי היא חשה בטוב וללא סימני מחלה".