לאחר שביקר בזירת הפיגוע: רכבו של בן גביר התהפך, השר פונה לביה"ח

לאחר שביקר בזירת הפיגוע ברמלה זמן קצר קודם לכן, רכב השרד של השר לביטחון לאומי התהפך, הוא פונה לבית החולים אסף הרופא, ולאחר מכן להדסה עין כרם. מלשכתו נמסר כי "השר חש בטוב, בהכרה, ופונה להמשך קבלת טיפול רפואי". בנוסף לשר פונתה לבית החולים בתו, שנפגעה בתאונה גם היא

זמן צפייה: 02:06

רכב השרד של השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר התהפך הערב (שישי) לאחר שביקר בזירת הפיגוע שהתרחש ברמלה זמן קצר קודם לכן. לאחר שקיבל טיפול רפואי במקום התאונה, השר פונה לבית החולים אסף הרופא, ולאור בקשתו הוא הועבר לבית החולים הדסה עין כרם בירושלים. בנוסף לשר, פונו מהזירה בתו, נהג הרכב, אחד ממאבטחיו ונהג הרכב הנוסף שהיה מעורב בתאונה. כולם במצב קל ובהכרה מלאה. התאונה תועדה דרך מצלמת דרך של רכב אחר.

מלשכתו של השר נמסר: "במהלך הנסיעה מזירת הפיגוע ברמלה, רכבו של השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר היה מעורב מתאונת דרכים. השר בן גביר חש בטוב, בהכרה, ופונה להמשך קבלת טיפול רפואי בבית החולים אסף הרופא".

[brightcove_iframe video_id='news-flash-part-2404261853' autoplay='0' credit='' desc='תיעוד התהפכות הרכב' poster='' kid='1_sw1fg1i3' duration='52']

בן גביר סובל בעיקר מחבלות יבשות, ועובר סדרה של בדיקות רפואיות. לשם השגחה, השר ככל הנראה יישאר בבית החולים במהלך השבת. נציגי ממשלה הגיעו לבדוק לשלומו, וכוחות אבטחה רבים מאבטחים את סביבת המרכז הרפואי.

רכבו של בן גביר, אחרי שהתהפך ברמלה
רכבו של בן גביר, אחרי שהתהפך ברמלה | צילום: יוסי אלוני, פלאש 90
זירת התאונה של בן גביר ברמלה
זירת התאונה של בן גביר ברמלה | צילום: יוסי אלוני, פלאש 90

בפיגוע ברמלה נפצעה צעירה כבת 18 באורח קשה, ופונתה לבית החולים אסף הרופא. צוות מד"א איתר אותה כשהיא בהכרה, ופצועה בפלג גופה העליון. המחבל נמלט מהמקום לרחוב סמוך, אך שם חוסל על-ידי אזרח שעבר במקום. כוחות משטרה רבים הגיעו לזירה, פתחו בסריקות אחר חשודים נוספים, ופתחו בחקירת האירוע.

בן גביר אמר בזירת האירוע: "האירוע הזה הוכיח שוב שנשק מציל חיים. נמנע כאן בנס גדול אירוע עם הרבה יותר נפגעים, וחלילה גם עם הרוגים. אני קורא לנתניהו ליישם את מדיניות ממשלת הימין".