אביה של שני לוק: "זה לא היה חג קל, יש לנו חור בלב"

ניסים לוק, אביה של הצעירה שנרצחה במסיבת הנובה ברעים והתיעוד של גופתה מוטלת ברכב המחבלים רגע לפני שחטפו אותה לעזה הפך לאחד מסמלי המלחמה, התארח בתוכנית "העולם הבוקר" וסיפר על החג הראשון בלעדיה. "ניסינו לא לדבר על הנושא ואפילו לא להזכיר את השם, כדי שהדמעות לא יתגברו ושזה לא יהפוך לבכי"

זמן צפייה: 12:37

ניסים לוק, אביה של הצעירה שני לוק שנרצחה וגופתה נחטפה ממסיבת ה"נובה" ברעים ב-7 באוקטובר, התארח הבוקר (שישי) בתוכנית "העולם הבוקר", ובריאיון מיוחד הוא סיפר על החג הראשון בלעדיה. "יש לנו חור בלב", הוא אמר, "וזה לא קל, אבל ניסינו לא לדבר על הנושא ואפילו לא להזכיר את השם, ולנסות לשמוח"

"את החג עשינו כל המשפחה המורחבת", סיפר ניסים, "ניסינו שהדמעות לא יתגברו ושזה לא יהפוך לבכי וככה הצלחנו להעביר את החג". צפו בריאיון המלא בראש הכתבה.

שני לוק
שני לוק

על התיעוד של שני שפורסם כבר ביום החטיפה, והפך לאחד מסמלי הרוע של מחבלי חמאס ב-7 באוקטובר, אמר אביה: "התמונה של שני, שזו תמונה קשה, כשהיא שוכבת מסכנה מתה ברכב מאחורה, היא תמונה חשובה כי היא מראה את הבת היפה והחייכנית והרוקדת, והשמחה והחופשיה, ולידה יושבים כל המיליטנטים האלה, ורואים את האלימות שלהם. בעולם רואים את זה ושואלים - מי הטוב ומי הרע?".

שני לוק ובן זוגה אוריון הרננדס ראדו שעדיין בשבי
שני לוק ובן זוגה אוריון הרננדס ראדו שעדיין בשבי

בן זוגה של שני, אוריון הרננדס ראדו, אזרח מקסיקו, עדיין בשבי חמאס בעזה, כבר 202 ימים. 133 חטופים עדיין בשבי, והמאבק להחזירם עדיין רחוק מלהסתיים. שלשום, אחרי שחמאס פרסם תיעוד ראשון של החטוף הירש גולדברג-פולין, פרצה מחאה מול מעון ראש הממשלה בירושלים. המפגינים הציתו מדורות וקראו: "להחזיר אותם הביתה - עכשיו".