נהג הכבאית נחקר באזהרה: "נשקפת סכנה לחיי הפצועים"

בבית החולים בילינסון עדכנו כי מצבם של שניים מהפצועים מהתאונה הקטלנית בשומרון עדיין מוגדר אנוש ושניהם סובלים מפגיעות ראש קשות: "השעות והימים הקרובים יהיו קריטיים". נהג הכבאית שהתנגש ברכב שבו נסעו השניים יחד עם ההרוג עודד הגר נחקר באזהרה

זמן צפייה: 01:00

נהג הכבאית שהתנגש לפנות בוקר (ראשון) ברכב שבו נסעו עודד הגר ז"ל ושניים מחבריו בתאונה הקטלנית בצומת גיתי אבישר בשומרון נחקר באזהרה. לפי החשד, הכבאית הייתה בדרך לאירוע שריפה במפעל באריאל, חצתה אור אדום והתנגשה ברכב שבו נסעו השלושה.

בבית החולים נאלצו לקבוע את מותו של הגר, חייל בן 18 מהיישוב יקיר שהתגייס רק לפני שבוע לצבא. מצבם של שני הפצועים הנוספים, גם הם מאזור השומרון, מוגדר אנוש ונשקפת סכנה לחייהם. הגר יובא למנוחות בשעה 19:00 בחלקה הצבאית בישוב יקיר, שהוקמה היום באישורו של שר הביטחון בני גנץ.

עודד הגר שנהרג בתאונה בשומרון
עודד הגר שנהרג בתאונה בשומרון | צילום: באדיבות המשפחה

"השניים סובלים מפגיעות ראש קשות ומאושפזים בטיפול נמרץ כללי", סיפר פרופ' שגיא הרנוף, מנהל המחלקה הנוירוכירורגית בבית החולים בילינסון בפתח תקווה. "השעות והימים הקרובים יהיו קריטיים עבור הפצועים".

הגר היה הצעיר מבין 6 אחים והתגייס רק לפני שבוע לחיל הלוגיסטיקה. הוא היה ספורטאי מצטיין בכדורגל ובטניס, אוהד שרוף של מכבי חיפה, ובן לאחת המשפחות הוותיקות ביקיר.

ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן אמר: "הלב נחמץ עם לכתו של צעיר, בן השומרון, חייל שרק התגייס, שבסהכ רצה לצאת לבלות עם חברים לפני החזרה לבסיס, ולא ישוב עוד. עודד היה ספורטאי מצטיין, זכה בתואר מלך השערים קיבל גביעים ומדליות זהב. הוא כונה 'מלך השערים'. הוא היה מלא באור מלא בחיות, קשה להאמין שהבחור הצעיר והספורטיבי הזה כבר לא איתנו".

זירת התאונה בצומת גיתי אבישר בשומרון
זירת התאונה בצומת גיתי אבישר בשומרון | צילום: תיעוד מבצעי מד''א

נציב כבאות והצלה, רב טפסר אייל כספי, הורה על עצירת האימונים במערך למשך שלושה ימים ובמהלכם ייערך לכלל מפקדי ולוחמי הכבאות רענון הוראות הבטיחות לנסיעה מבצעית. "מדובר באירוע שתוצאותיו קשות והוא מחייב בדיקה מעמיקה, יסודית לבל ישנו מקרים דומים בעתיד. ליבנו עם משפחת ההרוג ואנו מתפללים לשלום הפצועים", אמר רב טפסר כספי.