אחרי התאונה בזירת הפיגוע: בן גביר יישאר להשגחה בביה"ח

השר לביטחון לאומי, שאושפז לבקשתו בהדסה עין כרם בירושלים לאחר שנפצע בתאונת דרכים ברמלה בדרכו חזרה מזירת הפיגוע בעיר - אז חצה רכבו צומת באור אדום, פגע ברכב אחר - והתהפך - יישאר להשגחה. הוא סובל משברים בצלעות. נהג הרכב הנוסף שנפצע בתאונה נותח

בן גביר ורכבו ההפוך בזירת הפיגוע ברמלה
בן גביר ורכבו ההפוך בזירת הפיגוע ברמלה | צילום: יונתן דינזל, פלאש 90/שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר יישאר באשפוז הלילה (שבת) בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים, לאחר שנפצע אתמול קל בהתהפכות רכבו ברמלה בדרכו חזרה מזירת הפיגוע שהתרחש קודם לכן בעיר. נהגו של השר - שנפצע גם הוא באורח קל לאחר שחצה צומת באור אדום ופגע ברכב אחר - צפוי להיחקר. נהג הרכב הנוסף שנפצע בתאונה עבר ניתוח. בתו של בן גביר שוחררה מבית החולים אמש.

מבית החולים נמסר כי השר "מתאושש מפגיעת תאונת הדרכים שעבר אתמול ומטופל על ידי הצוות בהדסה עין כרם. השר סובל משברים בצלעות וממכות יבשות ומצבו מוגדר קל. הוא יושאר באשפוז גם הלילה. בתו של השר, שנפגעה אף היא באורח קל בתאונה, נבדקה אמש ושוחררה לביתה".

הערב הודיעה לשכתו של בן גביר כי "השר נמצא באיום מתמיד על חייו והתנהלותו בהתאם למי שנמצא על כוונת גורמי טרור 24/7. השר חוזר הערב - ממיטתו בבית החולים - לדאוג לביטחון הלאומי של כלל ישראל - רק בשישי האחרון ראינו עדות לחשיבות הרפורמות שעושה השר בן גביר ואזרח שקיבל רישיון במסגרת הרפורמה בנשק הציל חיים".

[brightcove_iframe video_id='news-flash-part-2404261853' autoplay='0' credit='' desc='תיעוד התהפכות הרכב' poster='' kid='1_sw1fg1i3' duration='52']

בפוסט בפייסבוק כתב בן גביר: "אני שומע כל מיני טענות לגבי אופן הנסיעה. רק אזכיר, לצערי אני האישיות המאוימת ביותר כיום במדינת ישראל. רק בשנה האחרונה נלכדו מספר חוליות שרצו להתנקש בי. בהתאם לכך, וכנהוג לגבי אישים בכירים מאוימים אחרים, נסיעתי יחד עם רכבי האבטחה הינה במתכונת מבצעית. בפרט בזמנים ובמקומות ברמת איום גבוהה יותר. למרבה הבושה, אני רואה אנשים שבאופן פומבי מייחלים למותי. כולל אדם אחד שהיה בעבר ניצב במשטרה. מדובר בתופעה מתועבת, של אנשים מתועבים, שמלבים שנאת אחים, שאוהבים אויבים יותר מאשר אחים, והם הסכנה הגדולה ביותר למדינת ישראל. בושה גדולה שאדם כזה החזיק פעם בתפקיד בכיר במשטרת ישראל. חובה עלינו להוקיע ולהקיא גורמים כאלו מתוכנו".

השר איתמר בן גביר
השר איתמר בן גביר | צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

לפני תאונת הדרכים, השר בן גביר ביקר בזירת פיגוע הדקירה ברמלה בה נפצעה באורח קשה צעירה בת 18. צוות מד"א איתר אותה כשהיא בהכרה ופצועה בפלג גופה העליון. הדוקר נמלט מהמקום לרחוב סמוך, אך שם נוטרל על-ידי אזרח שעבר במקום. בהגיעו לזירה, אמר השר לביטחון לאומי: "האירוע הזה הוכיח שוב שנשק מציל חיים. נמנע כאן בנס גדול אירוע עם הרבה יותר נפגעים, וחלילה גם עם הרוגים. אני קורא לנתניהו ליישם את מדיניות ממשלת הימין".