נתניהו על חבילות הנפץ: "גל הטרור של האסלאם הקיצוני הולך וגואה"

ראש הממשלה ייצא בשבוע הבא לארה"ב וייפגש עם סגן הנשיא ג'ו ביידן. "בכוונתי לדבר על הצעדים שהעולם החופשי צריך לנקוט כדי לעצור את הגל שמאיים על כולנו", אמר נתניהו. עוד על הפרק: הקיפאון בשיחות עם הפלסטינים

בנימין נתניהו וג'ו ביידן | צילום: רויטרס

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ייצא ביום ראשון הבא לארה"ב כדי להשתתף בכינוס השנתי של הפדרציות היהודיות שיתקיים בניו אורלינס. במהלך ביקורו בארה"ב ייפגש ראש הממשלה עם סגן נשיא ארה"ב, ג'ו ביידן.

בפתח ישיבת הממשלה השבועית הבוקר (ראשון) התייחס נתניהו למשלוח חבילות הנפץ שיועדו לבתי כנסת בשיקאגו ואמר כי מדובר בחלק מגל הטרור העולמי. "אין זה משנה אם מדובר בבית כנסת בשיקאגו, בתחנת רכבת בלונדון או מדריד, במומביי או בבאלי", אמר ראש הממשלה.

"אנחנו עומדים מול גל טרור של אסלאם קיצוני שהולך וגואה. אחד הנושאים המרכזיים שבכוונתי לדבר עליהם הוא הצעדים שהעולם החופשי צריך לנקוט כדי לעצור את הגל שמאיים על כולנו".

ראש הממשלה סיפר כי במהלך ביקורו בארה"ב הוא ייפגש לא רק עם ביידן, אלא גם עם בכירים נוספים בממשל. לדבריו, בכוונתו לדון עמם בחידוש המשא ומתן עם הפלסטינים כדי לנסות ולהגיע להסכם שלום.

בתוך כך, דיווח הבוקר העיתון הלונדוני "אל-חיאת" כי מצרים מנהלת מגעים מתקדמים עם גורמים באזור ומחוצה לו כדי לערוך פסגה בין-לאומית לקידום תהליך השלום. "מצרים סבורה שאי אפשר לקבל את הקיפאון בשל סירובה של ישראל לשתף פעולה ולהפסיק את הבנייה בהתנחלויות", נכתב בידיעה.