בנגב המערבי: הולך רגל נהרג מפגיעת משאית

הגבר בן ה-30 נפגע ממשאית בכביש 34 לכיוון יד מרדכי. מותו נקבע בזירה בתום נסיונות החייאה שכשלו. נסיבות התאונה עדיין לא ברורות

(תיעוד מבצעי מד"א)

הקטל בדרכים: הולך רגל כבן 30 נהרג הלילה (שני) מפגיעת משאית בכביש 34 בנגב. פרמדיקים של מד"א שהוזעקו לזירת התאונה העניקו לגבר טיפול רפואי ראשוני אך נאלצו לקבוע את מותו בתום ניסיונות החייאה. נסיבות התאונה לא ברורות ונמצאות בבדיקה.

רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו לפייסבוק רשת

בשעה 01:33 התקבל הדיווח הראשוני במוקד 101 של מד"א על הולך רגל שנפגע ממשאית חולפת בסמוך לצומת ניר עם לכיוון יד מרדכי. צוותי מד"א שהוזעקו לזירת התאונה קבעו כאמור את מותו במקום לאחר שניסונות ההחייאה כשלו.

פרמדיק מד"א איליה שפירא שטיפל בהולך הרגל סיפר: "ראינו גבר כבן 30 שוכב בתעלה בצד הדרך כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה. הוא סבל מחבלת ראש ומפגיעה רב מערכתית. ערכנו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו במקום".

בתאונה קטלנית אחרת שאירעה אתמול בדרום הארץ נהרג גבר בן 40 לאחר שרכבו התהפך בכביש 234 מכיוון היישוב אורים לצאלים. צוותי מד"א שהגיעו לזירת התאונה קבעו את מותו והעניקו טיפול לפצועה נוספת מהאירוע, אישה בת 30 שנפגעה באורח קל.