חג שמח: 70 אלף מטיילים בגנים הלאומיים ובשמורות הטבע

עם ישראל לא פיספס את ההזדמנות לנצל את סוף השבוע הארוך לטיולים ברחבי הארץ. האתרים הפופולריים במיוחד: ההסחנה, הבניאס, הירקון ועין גדי

הסחנה. האתר הפופולרי ביותר | צילום: (Doron Horowitz/Flash90)

יותר מ-70 אלף בני אדם טיילו היום (חמישי) בגנים הלאומיים ובשמורות הטבע. גם השנה גן השלושה (הסחנה) עמד בראש רשימת האתרים המתויירים, כשאחריו נמצאים הירקון, קיסריה ואשקלון, כמו גם הבניאס ועין גדי.

רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו לפייסבוק רשת

2,500 מטיילים בחרו לחגוג את ערב ראש השינה בחיק הטבע, כשהם לנים בחניוני הלילה של רשות הטבע והגנים. רובם בחרו לבלות בחורשת טל, חוף הבונים ואכזיב - שאף נסגר מהערב ועד למחר בבוקר לכניסת לנים, בשל תפוסה מלאה.

ברשות הטבע והגנים ערוכים למטיילים הנוספים גם בהמשך ימי החג והשבת, ומציעים מגוון פעילויות בשמורות הטבע והגנים הלאומיים. בין הפעילויות המתוכננות ניצן למצוא סיורים מודרכים בעיינות צוקים, בהרודיון ובממשית; פעילויות לכל המשפחה בחניוני הלילה; והפנינג עפיפונים גדול בבית גוברין שייערך בשבת הקרובה.

עשרות אלפי המטיילים יצאו לטייל על רקע התחממות קלה שנרשמה עם תחילת השנה החדשה. במהלך היום הורגשו עומסי חום בכל חלקי הארץ והגלים בחופי הים התיכון נעו בין 40 ל-80 ס"מ, כשהים מוגדר נוח עד גלי. בסוף השבוע מזג האוויר צפוי להיות נוח והטמפרטורות ירדו ויחזרו לממוצע העונתי.