לוסי אהריש שוברת את הרשת: 22 מיליון איש נחשפו לסרטון על סוריה

המגישה הערבייה-ישראלית דיברה באנגלית והגיעה למיליונים בפייסבוק: "ברגעים אלה ממש מתרחשת שואה בסוריה". צפו

זמן צפייה: 02:28

מגישת "שיחת היום" ברשת, לוסי אהריש, שברה אתמול את הרשת כשהעבירה את המונולוג הקבוע שלה בתוכנית – בשפה האנגלית. אהריש אמרה בסרטון: "ברגעים אלה ממש, בחאלב שבסוריה, מרחק 8 שעות נסיעה מתל אביב, מתרחש רצח עם. אתם יודעים מה, הרשו לי לדייק, מתרחשת שואה. כן, שואה".

 

לוסי אהריש במגזין Elle
לוסי אהריש במגזין Elle

בינתיים הסרטון שעלה בפייסבוק של "שיחת היום" נחשף לכ-22 מיליון בני אדם וזכה לכ-7.5 מיליון צפיות, ו-170,000 שיתופים. ובנוסף בעמוד הפייסבוק של "רשת" זכה לכ-700,000 צפיות נוספות. במגזין הבינלאומי לנשים "Elle" כתבו על אהריש: "ביום חמישי, כתבת החדשות הערביה-ישראלית לוסי אהריש עלתה לשדר בחי, באותו הזמן שהיא תמיד מנחה את התוכנית שלה, אבל הפעם זה היה שונה. היא העבירה את השידור באנגלית".

לוסי אהריש בבלוגים בארה''ב
לוסי אהריש בבלוגים בארה''ב

"אולי אנחנו לא רוצים לשמוע מזה, או להכיר בזה שבמאה ה-21, בעידן הרשתות החברתיות, בעולם שבו המידע יושב בכף ידינו, בעולם שבו אפשר לשמוע ולראות את הקורבנות ואת סיפורי הזוועה שלהם, בזמן אמת - בעולם כזה אנחנו יושבים בצד ולא עושים דבר, בשעה שילדים נטבחים מדי שעה", אמרה אהריש בסרטון.

על הסרטון ששבר את הרשת כתבו גם באתרים יהודיים דוגמת "טאלבט מגזין", "JTA", israellycool", וכן בבלוגים כמו "Witty bitches" היושב בלאס וגאס.

לוסי אהריש במגזין יהודי
לוסי אהריש במגזין יהודי

צפו בטור המלא כאן למעלה.