בשיא הדרישה ולאחר המשבר: מנכ"ל אל על התפטר

אביגל שורק, שהתמנה לתפקיד לפני מעט יותר משנה, בשיא משבר הקורונה - התפטר מתפקידו כמנכ"ל חברת התעופה. התפטרותו היא בעקבות הצעה שקיבל להתמנות למנכ"ל חברת האנרגיה דלק US. "אני אוהב את אל על ואנשיה ותמיד אהיה שגריר של החברה"

מטוס של חברת אל על בנמל התעופה בן גוריון
מטוס של חברת אל על (ארכיון) | צילום: רויטרס

מנכ"ל חברת התעופה אל על, אביגל שורק, הודיע היום (שני) ליו"ר החברה על התפטרותו מהתפקיד, קצת יותר משנה לאחר התחלתו. ההתפטרות הגיעה בעקבות הצעה שקיבל להתמנות למנכ"ל חברת דלק US, שבה עבד במשך שנים. שורק ימשיך בתפקידו בזמן הקרוב עד שיימצא מנכ"ל אחר.

שורק הגיע לחברת התעופה בשיא משבר הקורונה ונאלץ להתמודד עם ענף בקריסה וחברה שעומדת להימחק. הוא נלחם על קבלת הלוואות מהמדינה, הכניס מטוסים לשימור וביצע התייעלות. עכשיו ההודעה הגיעה בשיא הצמיחה המחודשת בדרישה. אלעל היום חווה ביקושים אדירים, אך לא חזרה לפעילות מלאה.

בהודעתו כתב: "אני אוהב את אל על ואנשיה ותמיד אהיה שגריר נאמן של החברה". הוא הודה ליו"ר הדירקטוריון, עמיקם בן צבי, ולהנהלת החברה. עוד הוסיף שורק: "תודה לעובדי אל על המדהימים. אנשים מסורים העושים את עבודתם באמונה ומתוך אהבה לכל מה שאל על מסמלת".

יו"ר הדירקטוריון בן צבי הודה לשורק והוסיף: "ביחד עם ההנהלה הצלחנו להביא את אל על לנקודה בה התגברנו על משבר הקורונה שהוא המורכב ביותר בתולדות אל על והיום החברה חזקה ומוכנה לאתגרי החזרה לשגרה".