המחיר של האייפון 8 נחשף

הוא מהמכשירים הכי נמכרים בעולם, וכעת מתברר כי הוא גם צפוי להיות אחד היקרים, לפחות מבחינת קודמיו: כמה זה יעלה? כל הפרטים

ה"ניו יורק טיימס" דיווח אמש (חמישי) כי האייפון הבא - iPhone 8 - יעלה 999 דולר, מה שיהפוך אותו לאייפון היקר ביותר שנמכר אי פעם. על פי דיווחים נוספים מהימים האחרונים, חברת "אפל" צפויה להשיק את המכשיר החדש ביום שלישי, 12 ספטמבר, היום שבו תמיד אפל משיקה את מכשיריה החדשים.

רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו לפייסבוק רשת

המחיר הגבוה מצטרף למגמה לה אנו עדים בימים האחרונים: לאחר חודשים ארוכים של ציפייה, חברת סמסונג השיקה שלשום בסיאול את מכשיר הדגל החדש שלה, Galaxy Note8. מסך המכשיר יהיה בגודל של 6.3 אינץ' - הגדול ביותר שהיה בסדרת ה-Note ומחירו צפוי להיות לא נמוך בכלל: יותר מ-930 דולרים.

כפי שראינו בדגמים קודמים בסדרה, גם ה-Note8 יצויד בעט S Pen נשלף בצד המכשיר המאפשר דרכים חדשות ונוספות לכתוב, לצייר ולהפעיל משימות שגרתיות בטלפון. בנוסף, העט מאפשר למשתמש "לרחף" מעל הטקסט וכך לתרגם אותו במהירות שיא וללא מעבר בין אפליקציות.

הסמארטפון יהיה עמיד במים ואבק בתקן מתקדם (IP684), וכך אפילו כשהטלפון רטוב אפשר לכתוב על הצג עם ה-S Pen. כמו כן ניתן לטעון אותו באופן אלחוטי והוא מצויד בשלל אמצעי זיהוי ביומטריים, בהם סריקת קשתית העין או סריקה של טביעת אצבע המאפשרת לשחרר את נעילתו ללא ידיים.