בניסיון להקל על העומס בנתב"ג: נוסעים יוכלו לבצע צ'ק אין בחיפה

החל מהשבוע הבא, יוכלו נוסעים מצפון הארץ לבצע רישום טרום טיסה בנמל התעופה בחיפה. בשלב ראשון יינתן השירות לנוסעי אל על למגוון יעדים כך שיוכלו למסור מזוודות יום לפני הטיסה ולהגיע לנתב"ג. לחדשות 13 נודע כי גם חברות תעופה זרות מעוניינות להציע את השירות

זמן צפייה: 07:21

מתמודדים עם העומסים בנתב"ג: החל מיום ראשון הקרוב תאפשר רשות שדות התעופה לנוסעים מצפון הארץ לבצע שירות טרום טיסה (צ'ק אין) בשדה התעופה בחיפה. השירות יינתן בשלב הראשון לנוסעי אל על. לחדשות 13 נודע הבוקר (שני) כי גם חברות תעופה זרות מעוניינות להציע את השירות, בהן חברת "טורקיש" שהיא כיום חברת התעופה הזרה הכי גדולה שפועלת בישראל ושוקלת להציע את השירות.

השירות בשדה בחיפה יאפשר לנוסעים לסיים את הליכי הבידוק לטיסה יום לפני הטיסה ולהגיע לנמל התעופה בן גוריון ישירות ל"דיוטי פרי" ומשם למטוס. במסגרת השירות יוכל בן משפחה אחד להביא את הכבודה של כל בני המשפחה ויצטרך להציג את כלל הדרכונים של הנוסעים.

תורים בנתב''ג
תורים בנתב''ג | צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90

בין היעדים שבהם ניתן יהיה לבצע צ'ק אין בחיפה נמצאים ניו יורק, ניוארק, טורונטו, בנגקוק, פוקט, יוהנסבורג, נמל התעופה הית'רו בלונדון ופריז. השירות יהיה מיועד לאזרחים ישראלים בלבד ויינתן בימים ראשון עד חמישי מהשעה 14:00 ועד 20:00. בתחילת אוגוסט תיבחן האפשרות להוסיף טיסות נוספות לטרום טיסה של חברות תעופה נוספות.

הפתרון הנוכחי הוא חלק מהניסיון להיאבק בתורים האינסופיים בנמל התעופה בן גוריון שנובעים בין היתר במחסור בכוח אדם. אמש במהדורה המרכזית נחשף כיצד מזוודות רבות זרוקות באמצע שום מקום בשדה.