גל ההתייקרויות נמשך: גם שטראוס מעלה מחירים

בהודעת החברה נמסר על "עדכון המחירון לקמעונאים של חלק ממוצרי המחלבות, בעקבות עליית המחירים במוצרים המפוקחים. המוצרים שמחירם לקמעונאי יתעדכן כוללים את מוצרי החלב המפוקחים, וחלק מהמוצרים שאינם מפוקחים - בהם החלב הגולמי".

זמן צפייה: 00:19

מצטרפת לגל ההתייקרויות: חברת שטראוס הודיעה היום (חמישי) על עדכון המחירון לקמעונאים של חלק ממוצרי המחלבות, בשיעור ממוצע של 1.6%.

בהודעת החברה נמסר על "עדכון המחירון לקמעונאים של חלק ממוצרי המחלבות, בעקבות עליית המחירים במוצרים המפוקחים. המוצרים שמחירם לקמעונאי יתעדכן כוללים את מוצרי החלב המפוקחים, וחלק מהמוצרים שאינם מפוקחים, בהם החלב הגולמי - המהווה חומר גלם משמעותי".

בין היתר, אמרו בשטראוס, מדובר על גבינת סקי, שמנת להקצפה וחלב יטבתה: "שיעור העלייה הממוצע הכולל של מוצרי מחלבות שטראוס יעמוד על כ 1.6% מתוך סך כל מוצרי המחלבות - ויייכנס לתוקף מ-19 במאי".

מוצרי חלב בסופרמרקט
מוצרי חלב בסופרמרקט | צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

כזכור, לאחר שחברת טרה העלתה השבוע את מחירי מוצריה, גם חברת תנובה הצטרפה לגל העלאות המחירים, והודיעה אתמול כי היא מעלה את מחירי החלב הלא מפוקחים, כמו גם את מחיריהם של מוצרי "טירת צבי", "סנפרוסט" ו"מאמא עוף". מוקדם יותר הודיעה ענקית המזון כי מחירי מוצרי החלב המפוקחים שלה יתייקרו בשיעור של 4.48% החל מהיום.

לאחר מכן, שר הכלכלה ניר ברקת מסר כי הוא "יקדם חקיקה צרכנית חדשה", ובסביבתו נוטים להאשים את רשות התחרות בעליות המחירים הגורפות, אשר לעיתים מתבצעות על-ידי מספר חברות באותו הזמן. עם זאת, לא צפוי להתנהל דיון חירום בנושא.