המקור, עונה 23, פרק 2: פרשת אבי חימי

רביב דרוקר בתחקיר על עו"ד אבי חימי, ראש לשכת עורכי הדין לשעבר – האם מדובר בעבריין מין או שניסו לחסל אותו ציבורית? | "המקור", לצפייה ישירה

זמן צפייה: 55:31

תגובות:

תגובת עו"ד הילה יחזקאל בשם פרקליטה אילן בומבך:

עו"ד יחזקאל לא קיימה מערכת יחסים רומנטית עם מר חימי, אלא עמדה איתו ביחסי עבודה אשר התפתחו בהדרגה ליחסים דמויי קרבה משפחתית. הטענה שיחסי העבודה נסובו סביב תיק בודד אחד אינם בזיקה למציאות.

האיכונים והתכתובות המוזכרים בפנייתכם לא פורטו בפנינו, ולכן איננו יכולים להתייחס לתוכנם.

באשר לטענה כי עו"ד כרמלי הראה תמונה ממפגש המעיד על קשר אינטימי בין יחזקאל לחימי, הרי שמפגש כזה לא התקיים, וממילא לא תועד ולא הופץ. עו"ד יחזקאל מכחישה בתוקף קיומה של שיחת וידאו "בה לא רק חימי מעורטל" ומכחישה את הפצתה.

עו"ד יחזקאל מעולם לא הזמינה איש לשירותים לקיים עמה מגע מיני. עו"ד יחזקאל מעולם לא הפיצה סרטונים המתעדים אותה ואדם נוסף במצב אינטימי. במקרה אחד שלחה סרטון לעורכת דין העוסקת בדיני משפחה כדי להיוועץ בה. יחזקאל אינה מקורבת לאפי נווה ולמחנה שלו. השאלות שהופנו מותירות רושם מזעזע של ניסיון מחפיר להפיכת קורבן עבירת מין לעבריינית.

לקריאת התגובה המלאה

 

תגובת עו"ד עדי כרמלי:

"כולם מכירים את כולם והכאב והמורכבות בטיפול של עניינים כאלה בין מכרים מובנים מאליהם. לא בכדי ביקשו רוב המקורות בכתבה להישאר בעילום שם ולא להחשף.

בעניין של חובות סניגור כמייצג או מייעץ - הגבולות והכללים ברורים, כל הגורמים מטעמו של חימי שפנו אליי בשנה האחרונה קיבלו אותה תשובה ולפיה: מי שמבקש ראיות בזמן חקירה צריך לפנות למשטרה ולהודיע על קיומן או על חשד לקיומן של ראיות שצריכות בענינו וזו תאסוף אותן, מקום שישנן כאלו, בכפוף לחוק .

משרדי טיפל בשני העשורים האחרונים בתיקים מהמורכבים, הסבוכים והרגישים ביותר ובין היתר בפרשיות גדולות ובדמויות מרכזיות בציבוריות הישראלית, כולם כאמור טופלו במקצועיות ברגישות וביסודיות תוך שמירה על סודיותם וחיסיונם של הלקוחות. כך יהיה גם בתיק דנן".