מקום שני באמזון: ספר ההיסטוריה הריק של העם הפלסטיני

130 עמודים ריקים מתוכן: אסף וול, "הכותב" של היצירה "ספר ההיסטוריה של העם הפלסטיני" על ההלצה שהפכה להצלחה

זמן צפייה: 05:35

השבוע פורסם באתר 'אמזון', ספר חדש לרכישה העונה לשם "ההיסטוריה של העם הפלשתיני' מהעת העתיקה ועד ימינו".
הספר קיים כרגע בשפות עברית ואנגלית, ועומד על- 120 עמודים ריקים וחלקים בגרסה העברית ו-132 עמודים חלקים בשפה האנגלית. "התרגום לגרמנית כבר חרג מ-140 עמודים ואנחנו עדיין רק במחצית התרגום", מעריך בחצי חיוך הסופר אסף וול.

אז מאיפה הגיע הרעיון? "הכול התחיל מלפני כחודשיים כשקרב יום לציון 50 שנה למלחמת ששת הימים וכל הזרם של השמאל ארגנו מחאה נגד הכיבוש וכל הבולשיט הזה. זה נורא עיצבן אותי, אז רציתי להוכיח להם שאין דבר כזה עם פלסטיני ולהוציא ספר על היסטוריה לא קיימת של עם.
האמת שגם מעולם לא שמעתי על דברי ימי העם הפלשתיני בעת העתיקה, והחלטתי להיות חלוץ בתחום המחקר הזה, הרי כל חוקר מעוניין לפרוץ דרך בתחומו. כך נקלעתי לעולם מרתק שעל קיומו לא ידעתי ומסתבר שאיש אינו יודע".

ההיסטוריה של העם הפלשטיני

לא פשוט היה לפרסם ספר ריק מתוכן בחנות הווירטואלית של אמזון, מספר וול, הם חשבו בתחילה שזאת בדיחה, כלומר fake. אבל בסופו של דבר הצלחתי לשכנע אותם שזה הספר וזה התוכן שאני באמת רוצה להעביר והגענו להסכם שאני אסמן כל עמוד ב"סימן מים" מה שנקרא watermark של שם הספר בראש כל עמוד,
והם הסכימו לפרסם ואף דירגו את הספר ברשימת המוצרים המובילים למכירה.

הציטוט היחיד שמופיע בספר הוא המשפט האלמותי של ג'ורג' קוסטנזה (הלא הוא גייסון אלכסנדר) מתוך התכנית 'סיינפלד' – "זה לא שקר אם אתה מאמין בזה".

אסף וול מחבר הספר ''ההיסטוריה של העם הפלשטיני''

הספר נע בין המחירים 33 ש"ח ליחידה ועד ל – 140 ₪ עבור אריזה משפחתית הכוללת 5 עותקים מהספר (כדי לא לייצר הטעייה של ציבור הרוכשים פירסם הסופר את תקציר הספר להורדה בחינם),
ניתן להזמין את הספר בדואר או להוריד בגרסה הדיגיטלית.

העולם הבוקר כל הפרקים