עוברים דירה? כך תוזילו עלויות

כחלק מהמאבק הציבורי להוזלת עלויות הדיור קמה קבוצת "סוגרים הכל לדירה" המתווכת בין זוגות צעירים שקונים דירה חדשה, לבין ספקים במחירים אטרקטיביים

זמן צפייה: 04:13

זוגות צעירים משקיעים את מיטב כספם בקניית דירה ראשונה, ולתהליך מעבר הדירה, יש לא מעט הוצאות נלוות: קניית ציוד, תיאום עם בעלי מקצוע, בחירת ריהוט וכן הלאה. נוצר מצב בו ההוצאות לא באמת נגמרות עם חתימת החוזה על הדירה, והזוג הצעיר משתעבד מתחילת חייו לרכישות בלתי פוסקות.

אולי יעניין אתכם:

איך עוברים דירה עם הילדים בשלום?

כמה עולה דירה? הדוח של השמאי הממשלתי נחשף

איך מנתקים את הנוער מהסלולרי?

לכן כחלק מהמאבק הציבורי להוזלת עלויות הדיור, קמה לה קבוצה בשם "סוגרים הכל לדירה", המהווה פלטפורמה אינטרנטית המרכזת את רוכשי הדירות והספקים השונים, ומחברת ביניהם לטובת עסקאות רכש זולות יותר. "הדיירים יכולים להצטרף בחינם לקבוצת הרכישה המותאמת לצורכיהם, להגיע לאירועי צרכנות שאנחנו מארגנים מול הספקים, להגיע עם הצעות מחיר נוספות ובכך - להשפיע על מחיר המוצר אותו הוא רוצה", מסביר שי סטולר, מבעלי המיזם "סוגרים הכל לדירה".

"ההתחלה הייתה קשה אבל לאט לאט, התחלנו לעשות אירועים ולפנות לספקים ואנשי מקצוע בעצמנו עד שהגענו למצב שבו הם פונים אלינו בעצמם", סיפר סטולר. "הצלחנו להגיע להנחות של בין 500-3000 שקלים בזכות אותן קבוצות הרכישה", הוסיף.

מעבר דירה
צילום: shutterstock

עד כה, קנו דרך הקבוצה למעלה מ-20,000 דיירים, ולפי סטטיסטיקות שערכו, בין 70-80% מהאנשים שמגיעים לאירועי הצרכנות סוגרים עסקה. "החזון שלנו הוא להרחיב כמה שיותר את השירותים לתחומים נוספים, להציע עוד שירותי תוכן וספקים וכמובן – לעזור לכמה שיותר אנשים", סיכם. צפו בראיון המלא מתוך העולם הבוקר

החופש הגדול