4 האפליקציות שאתם חייבים להכיר

איך לכם את הבילוי בחוף הים, כיצד להשיג כרטיסים מוזלים לאירועי תרבות והאפליקצייה הכי ישראלית שתעזור להכריע ויכוח

זמן צפייה: 05:16

Apeo

האפליקציה מאפשרת ליצור סקרים קצרים שיסייעו להכריע ויכוחים בין חברי קבוצה גדולה ותסייע להם להגיע להחלטה. כמו גם, על מנת ליהנות מחכמת ההמונים בכל התלבטות שעומדת לנגד עיניכם. ניתן ליצור סקר בקלות, לעצב אותו בעזרת ממשק המאפשר ליצור התאמה אישית ולהפיץ את הסקר בעזרת הרשת בפייסבוק, צ’אט, טוויטר ומייל.

Spontix - Last Minute Tickets at Discount

האפליקציה חוסכת למשתמשים בה כסף ומאפשרת להם ליהנות מהזמנת אירועים ברגע האחרון; ממופעי מוזיקה, הרצאות דרך סטנד אפ ועד לספורט. האפליקציה מתאימה לכל מי שמחפש יציאה ספונטנית ורוצה ליהנות מאירועי תרבות וספורט של הרגע האחרון במחירים משתלמים ובהנחה משמעותית.

Qlone

Qlone מאפשרת לסרוק כל חפץ ולייצר ממנו תמונת תלת ממד באייפון האפליקציה מאפשרת סריקה תלת ממדית של חפצים באמצעות מצלמת האייפון והאייפד. באמצעות האפליקציה הישראלית, שכובשת את ה-Appstore, ניתן לסרוק כל חפץ ולייצר ממנו תמונת תלת מימד בצורה פשוטה ומהירה. המודל התלת ממדי מתקבל באופן מיידי לאחר הסריקה וניתן לייצא אותו לתוכנות עריכה, להדפיס במדפסת תלת ממד או להשתמש בעולם המציאות הווירטואלית והרבודה (VR/AR). ניתן גם לשתף את המודל הסרוק בפייסבוק, וואטסאפ, אינסטגרם או באימייל. אחד היישומים האפשריים והמעניינים של האפליקציה הוא לאפשר הצגה תלת ממדית של מוצרים באתרי המסחר המקוון, כגון אמזון או eBay.

חופים

כל הנתונים על החופים במקום אחד. ניתן לקבל מידע על כל חופי ישראל על מונחים על גבי המפה, לוחצים על החוף המבוקש והמידע מוצג בצורה מסודרת ונקייה במסך חוף. מה מכילה חופים? נתונים לכל חוף - טמפ' המים, כיוון הרוח, מהירות הרוח וגובה הגלים, תחזית ליומיים הקרובים בכל חוף, הוראות הגעה לכל חוף בישראל באמצעות וויז, הגדרת חופים מועדפים וצפייה במצב המדוזות בכל חוף בעזרת דיווחים.

העולם הבוקר כל הפרקים