האדם מהקועקע ביותר בישראל: "חיפשתי קבוצה להשתייך אליה"

בן לוי השקיע למעלה מ-100 אלף שקלים בכיסוי רוב גופו בקעקועים צבעוניים. הבוקר בריאיון לאברי וטלי, הוא מספר על הסיבות שהביאו אותו לקעקע את עצמו, התגובות שהוא מקבל ברחוב וגם עד כמה קשה לו למצוא עבודה: "אולי יום אחד יהיה לאנשים ראש יותר פתוח"

זמן צפייה: 05:58

מאחורי הקעקועים הרבים המכסים את מרבית גופו של בן לוי עומד סיפור חיים מורכב: "הייתי ילד מורד, ניסיתי לזעוק לתשומת לב" מספר בן, "חיפשתי קבוצה להשתייך אליה, שתהיה משפחה".

את הקעקוע הראשון שלו עשה לוי בגיל 15: "משם זה התגלגל לקעקוע אחרי קעקוע". במהלך השנים, הוא כיסה את עצמו בכל דבר שהוא אהב החל מדמויות מצוירות ועד לסרטים והיום הקעקועים מכסים את כל גופו למעט פניו וידיו.

לוי מודה שכשהתחיל לקעקע את גופו, החברה הייתה פחות מקבלת: "בזמנו זה היה מאוד נוראי להסתובב ככה, אנשים היו מאוד פרימיטיביים, אבל היום זה באופנה". בן, אב לארבעה ילדים, מסביר כי גם ילדיו אינם נרתעים מהקעקועים: "הבת הקטנה כל היום מקשקשת על עצמה עם טושים כדי להיראות כמוני".

אך למרות שלטענתו החברה היום יותר מקבלת ומכילה, הוא עדיין מקבל נעיצות מבטים מאנשים כאשר הוא מסתובב ברחוב או מנסה להתקבל לעבודה: "אף מקום לא שש לקבל אותי, כל מקום אני מקבל מבטים". בן חותם את דבריו בתקווה: "אולי יום אחד יהיה לאנשים ראש יותר פתוח"