"החלטתי שאני לא מרחם על עצמי": מסע השיקום המדהים של אריאל גרשון

אריאל גרשון נכווה קשות בתאונת בישול במטבח. בעקבות השיקום הוא התאהב מחדש בספורט ובכושר וכעת הוא מבקש להעביר לכולנו מסר - "למדתי שהעולם זה לא רק דברים יפים ושטחיים"

זמן צפייה: 07:23

לפני 3 שנים, אריאל גרשון נכווה קשות בפניו ובגופו בעקבות תאונת בישול במטבח, לאחר שניסה לבשל לאביו ארוחת ערב ביחד עם אחותו. בעקבות התאונה, אריאל הורדם והונשם במשך חודש בבית החולים.

לאחר שהתעורר אריאל התחיל במסע שיקום ארוך ומפרך הכלל פיזיותרפיה אינטנסיבית על מנת להחזיר את העור שנפגע מהכוויות לתפקוד תקין, "לאורך כל הדרך נשארתי ממוקד מטרה ולא נתתי לדיכאון להיכנס", מסביר אריאל, "בהתחלה ריחמתי על עצמי בשבועות הראשונים - אבל אחר כך שאלתי את עצמי מה זה יועיל לי?". אריאל מציין שהוא לא הסכים שליצנים רפואיים יעודדו אותו כדי שהוא יוכל להתרכז רק בתרגילי השיקום. בעקבות תרגילי הפיזיותרפיה, אריאל התאהב מחדש בספורט ובחדר הכושר ובחר בה כדרך למנף את עצמו בחזרה למעלה - "לאחר שיצאתי מהשיקום החלטתי שאני לוקח את זה שלב קדימה התחלתי לרוץ, להרים משקולות ולאכול נכון".

התאונה הקשה השפיעה גם על מצבו החברתי של אריאל, "זה קשה - בהתחלה גם לא ידעתי איך להתנהג", מסביר אריאל, "גיליתי בזמן הזה מי הם באמת החברים שלי - וגיליתי שיש לי כאלה".

בסוף, אריאל מספר כי התאונה גרמה לו להעריך דברים שעבור רובנו הם מובנים מאליהם, "למדתי להעריך את החיים - לדבר, לנשום, ללכת, לרוץ", אריאל מסכם - "זה המסר אותו אני רוצה להעביר הלאה".