ניוזפיד - "מאוהבת במי שמנהל את חשבון הטוויטר הזה" – אחרי ארבע שנים הם התחתנו

לפעמים יש גם סיפורים אופטימיים ברשת, והפעם מדובר בבני זוג שהתאהבו מקריאה ראשונה. פינת "המרשתת רוטטת"

[brightcove_iframe video_id='talk_of_the_day_s01_ep319_part1' autoplay='0' kid='1_l4c2rn7e' duration='356']

כמה פעמים אנשים מתאהבים ממבט ראשון? אז במקרה הבא הייתה התאהבות מקריאה ראשונה. צעירה בריטית בשם ויקטוריה קראה את הציוצים השנונים בטוויטר מטעמה של חנות ספרים וכתבה, אי שם ב-2012: "ובכן אני מאוהבת במי שמנהל את החשבון של "ווטרסטונס" (חנות הספרים)". והוא ענה לה מטעם החשבון: "הוא לא כזה חלומי בחיים האמיתיים".

בפעם השנייה שהיא כתבה לו, הוא כבר דיבר איתה מהחשבון הפרטי שלו. וכמו שאומרים – השאר היסטוריה. השבוע השניים נישאו והפעם היא כתבה בציוץ מעודכן בטוויטר: "קורא יקר, נישאתי לו. לא, באמת. כן, גם אני לא יודעת איך זה קרה".

עוד בפינת "המרשתת רוטטת" - המצאה חדשה בניס, שם הקימו "אנדרטת שנאה", במקום בו נורה למוות המחבל שדרס בשבוע שעבר מאות אנשים ביום הבסטיליה. גל של אבנים ולכלוך מסמן את הנקודה שבה נורה המחבל, על הרצפה נכתב "פחדן" וכמעט כל תושב שעובר שם יורק ומקלל ומביע את דעתו על המחבל.

תושבת הריביירה בשם ססיליה טוענת כי היא זו שהתחילה בטינוף המקום, והיא עשתה זאת לאחר שאנשים חשבו שכתמי הדם שייכים לאחד הקורבנות והניחו שם פרחים.

הוועידה הרפובליקנית נפתחה אתמול עם דוברת יוצאת דופן - אשתו של דונלד טראמפ, מלאניה, שמיעטו להראות אותה עד עכשיו בקמפיין לנשיאות. אז נכון שיש לה מבטא כי היא במקור מסלובניה. אבל זה לא מה שהפיל אותה, אלא העובדה שהיא העתיקה את מרבית הנאום שלה ממישל אובמה. בכל מקרה הרשת חוגגת אחרי הגילוי המרעיש, וההאשטאג "ציטוטים מפורסמים של מלאניה" הפך לסופר פופולארי היום, כשכל הציטוטים הם כמובן, לא ציטוטים מקוריים שלה

האולימפיאדה בריו עוד לא התחילה - וכבר דרמה אדירה מתרחשת עם ההכרזה החריגה של הסוכנות למלחמה בסמים בספורט – להשעות את כל הנבחרת הרוסית מהאולימפיאדה בגלל שימוש בסמים. נשיא רוסיה, ולדימיר פוטין, תקף את המלצת הסוכנות ואיים כי התנועה האולימפית עומדת בפני פיצול.

פוטין טען שהדו"ח שעליו מתבססת ההמלצה גובש בעזרת עדותו של אדם אחד, וכי נדרש מידע נוסף ו"אמין" יותר כלשון פוטין. הספורטאים הרוסים בינתיים ממשיכים באימונים כרגיל, אולם ניכר כי הם חוששים מאד מפני ההחלטה שתתקבל בוועד האולימפי.