ניוזפיד - ראיין לוכטה מתנצל בדמעות: "הייתי שיכור כשסיפרתי על השוד"

השחיין האולימפי שזכה במדליית זהב מנסה לשקם את תדמיתו, אחרי שחברי נבחרת השחייה האמריקנית השחיתו תא שירותים בתחנת דלק - וטענו כי "נשדדו"

[brightcove_iframe video_id='talk_of_21082016_542' autoplay='0' kid='1_kvx27mft' duration='433']

הוידוי של ראיין לוכטה: בדקה 2:00

דיווחנו כאן, כמו בכל העולם, על השוד של נבחרת ארצות הברית בשחייה - אבל עכשיו ראיין לוכטה, האלוף האולימפי, מתנצל ומודה שהוא הגזים מאד בתיאור ה"שוד" ומספר שהוא היה שיכור כשסיפר על כך בבוקר שאחרי לעיתונאים.

מה שככל הנראה קרה זה שארבעת השחיינים האולימפיים השחיתו תא שירותים בתחנת דלק – הטילו את מימיהם על הרצפה ושברו זכוכיות - ואז היו חילופי דברים וצעקות בינם לבין מאבטח בתחנת הדלק - ולפי אחד מעדי הראייה הוא שלף אקדח כשהבין שהם מנסים לברוח – והשחינים התחננו שלא יתקשר למשטרה וניסו לשלם לו שוחד או פיצוי על הנזק.

ואם זה לא מספיק – כשהעניינים התחילו להסתבך הוא ברח לארצות הברית, והשאיר שניים מחבריו להתמודד עם חקירת הרשויות על דוח שווא, לא לפני שאחד מהם שילם 11 אלף דולרים דמי ערבות.

לוכטה מוכר בתקשורת האמריקאית לא רק כשחיין אולימפי, אלא גם כספורטאי שהוא... לא העיפרון הכי מחודד בקלמר. בואי נראה אותו מתראיין בעבר ומדבר על ה"עקרונות" החשובים לו.

עוד בפינה -

חתונת הדמים בטורקיה - לפחות חמישים בני אדם נהרגו ותשעים וארבעה נפצעו בפיצוץ של מחבל מתאבד בחתונה עם נוכחות גדולה של תושבים כורדים, בעיר סמוכה לגבול עם סוריה. ארדואן מאשים את דאעש בפיצוץ הזה.ובאותו אזור ביום חמישי האחרון נהרגו שישה בני אדם ויותר ממאתיים נפצעו בשני פיצוצים של מכוניות תופת מחוץ לתחנות משטרה, בזמן שהתקיימה חתונה ממש בסמוך, ומשם היה תיעוד.זו בעצם זליגה של המלחמה בתוך סוריה, כשהמחתרת הכורדית מנסה להדוף את דאעש – ובאזור הזה בדרום-מזרח טורקיה ישנו ריכוז גבוה גם של כורדים וגם של סורים שהצליחו להימלט לתוך טורקיה – וזו התוצאה.

וגם,תושבים ברחבי ארצות הברית שהתעוררו לטיול שמשי בסוף השבוע נתקלו בפסל הבוטה הזה – של דונלד טראמפ במערומיו, לפחות לפי איך שהאמן שיצר אותו רואה אותו בדמיונו.הם הופיעו בניו יורק, לוס אנג'לס, סן פרנסיסקו, קליבלנד וסיאטל. האיש שיצר אותו הוא אמן מווגאס, שמייצר מפלצות לסרטים הוליוודים למחייתו – והוא אמר שזה היה מאד קל כי מבחינתו טראמפ הוא פשוט "עוד מפלצת", ציטוט שלו.

ולסיום – הכירו את הבחור הבריטי שמשגע את הרשת עם ניסיונות למה שנקרא "אל תנסו את זה בבית". הפעם הוא ממש הגזים, עם נדנדת 360 מעלות – הום-מייד. מפחיד כמו שזה נשמע.