ניוזפיד - צפו: מגישת החדשות ב-CNN לא יכולה לעצור את הדמעות

בזמן שסבל הילדים בסוריה נמשך, בעיראק נתפס ילד-מחבל מתאבד וניצל רגע לפני שהתפוצץ בהוראת דאעש

[brightcove_iframe video_id='talk_of_22082016_542' autoplay='0' kid='1_putpt6co' duration='249']

ברחבי העולם הזדעזעו מתמונת הילד הסורי וגם ברשת הטלוויזיה CNN המגישה לא הייתה יכולה לעצור את הדמעות. קשה לזעזע אותנו כבר, אבל סבל של ילדים זה כנראה הגבול גם של אנשי החדשות שמורגלים בתמונות קשות.
ואנחנו ממשיכות לצערי באותו נושא - אתמול סיפרנו על הפיגוע בטורקיה שבו נהרגו יותר מחמישים בני אדם, מתברר שהמחבל המתאבד שביצע את הפיגוע הוא ילד בן שתים-עשרה, אחד מתוך רבים שאותם שולח ארגון דאעש להתאבד. והנה, מגיע תיעוד מעיראק של ילד שנושא חגורת נפץ, אבל הפעם הוא נכנע ומצליחים לחלץ אותו.
המשטרה עצרה אותו והוא פרץ בבכי בעיר קירקוק מצפון לבגדד. אחר כך פוצצו באופן מבוקר את חגורת הנפץ וניתן לראות את עוצמת הפיצוץ.
בואי נעבור לריו, שם נפוצו דיווחים על שליט צפון קוריאה קים ג'ונג און שנצפה בטקס הסגירה של האולימפיאדה. אז זהו, שלא בדיוק – מדובר בחקיין מוצלח במיוחד שהגיע לריו להפתיע את הזרים מכל העולם וגם להביע את דעתו על הבחירות בארצות הברית.
ולסיום, איך המניקור שלך הבוקר? תארי לך שהיה בו שבב מזערי של "רב קו" או אולי כרטיס אשראי?
זה הרעיון מאחורי פרויקט הגמר של סטודנטית לעיצוב מלונדון, לוסי דייוויס, שמשתמשת בשירותי התחבורה הציבורית מדי יום, החליטה בשיתוף עם החברה שמפעילה את הרכבת התחתית בלונדון להוציא את השבב מכרטיס הרב-קו – והדביקה אותו לציפורן. זה אמור לחסוך זמן בהוצאת הכרטיס מהארנק, וכמובן שאין אפשרות לשכוח את הכרטיס בבית.