ניוזפיד - לא נעים: כך הסינים השפילו את אובמה

נשיא ארצות הברית ממש לא ציפה לקבלת פנים כזאת, ויש כבר מי שטוען שההשפלה לא נעשתה במקרה

[brightcove_iframe video_id='talk_of_04092016_550' autoplay='0' kid='1_6iob204b' duration='468']

ההשפלה של אובמה: בדקה 1:12

סין מארחת את פסגת הג'י-עשרים, שם יתקבצו במקום אחד אובמה ופוטין וארדואן ועוד רבים וטובים מעשרים הכלכלות הגדולות בעולם. אבל ממש כמו מגדל בבל, כשכולם מתרבויות שונות, תמיד צפויות תקריות דיפלומטיות.והנה אובמה נחת אמש, אבל בשל קצר בתקשורת לא הביאו לו מדרגות מכובדות כמקובל, והוא נאלץ לרדת מבטן המטוס. אם זה לא מספיק אוקוורד, פקיד סיני שהיה במקום צעק: זו המדינה שלנו! זה שדה התעופה שלנו! וניסה להרחיק צוותי תקשורת וגם את היועצת לביטחון לאומי סוזן רייס, מאד מביך. וכבר יש מי שאומרים שכל ההשפלה הזו הייתה מכוונת לחלוטין.

ועוד בפינה -

תקראי לזה משבר הרכבת, תקראי לזה הקרב על השבת – בסופו של דבר שני אנשים בוגרים ישבו הבוקר בישיבה בארגון די חשוב ולא הסתכלו אחד על השני. בכלל.אז האם החרדים לחצו, ביבי עשה ספין או בכלל כץ מצא את ההזדמנות לשים רגל לראש הממשלה ולהביא את עצמו למרכז הבמה? נחכה לפרקים הבאים כמו שאומרים.

הקומיקאית איימי שומר לגמרי הראתה מי הבוסית בהופעה שהייתה לה בשוודיה, כשהיא זרקה מהאולם מטרידן,ובלונדון, מנתח פלסטי מוכר מלונדון הצליח לפענח את הפרופיל של האישה המושלמת – לפחות בעיני הנשים.

טיסת השוקולד הייתה רק אצלנו, אבל גם במקומות אחרים בעולם צריכים להתמודד למשל עם טיסות שמלאות בילדים צורחים. הדייל הבא מצא דרך ממש יצירתית לגרום לילדים להקשיב לו, בשללחיקויים של דמויות לוני טונס, בסרטון שרץ מאד חזק ברשת, ויש לי תחושה שנראה אותו בקרוב מתארח אצל אלן דג'נרס או מישהו בסגנון.