ניוזפיד - חסר טעם: האם אלה האנשים הכי שנואים כרגע בארה"ב?

מזעזע או משעשע? את האמריקאים ממש לא הצחיקו בני זוג שהתחפשו למגדלי התאומים הבוערים, וגם - פרסומת על "מבצע מגדלי התאומים" ב-11/9 מעצבנת את הרשת

[brightcove_iframe video_id='talk_of_11092016_550' autoplay='0' kid='1_398f3aff' duration='392']

הפרסומות שעצבנו את ארה"ב: בדקה 0:45

15 שנים עברו מאז ה-11 בספטמבר ונפילת מגדלי התאומים, ובארצות הברית זועמים על פרסומת חדשה וחסרת טעם.בינתיים הפרסומת הורדה מפייסבוק, והחנות פרסמה התנצלות וסגרה את שעריה. הם רצו לגרום לסרטון להפוך לויראלי והצליחו, לא תמיד זה טוב לעסקים. כך גם ברשת הסופרים וולמארט, בסניף בפלורידה, שם מצאו דרך יצירתית למכור קולה.ובמקרה נוסף, באמת שיא של חוסר טעם, בפסטיבל דרגון-קון, של אוהבי מדע בדיוני, הנה בני זוג שבחרו דווקא בתחפושת של מגדלי התאומים בוערים,וגם הם זוכים כצפוי לביקורת קשה ברשת.

ועוד בפינה:הרכבת שוב בכותרות, והפעם לא בגלל הממשלה.רכבת ישראל הודיעה כי כל תחנות הרכבת בתל אביב ייסגרו החל מיום שני הבא, ה-19 בספטמבר ולמשך שמונה ימים.ברכבת הסבירו כי העבודות נדרשות לצורך הקמת התשתית המסילתית ותשתיות החשמל לרכבות החשמליות בקו המהיר העתידי לירושלים, אז, היכונו לפקקים.

כמו שדיווחנו, האייפון שבע הושק בשבוע שעבר, באכזבה משמעותית, וחוץ מהירידה שנרשמה במניות אפל, גם ברשת צוחקים עליהם - הנה פארודיה מוצלחת למדי.

שמעת על העיירה ג'קסון הול? כשמה כן היא, חתיכת חור. עיירה נידחת בוויומינג, ארה"ב, שמשדרת ביוטיוב בשידור ישיר את המתרחש בצומת המרכזי שלה,כבר שישה שבועות ברציפות, ואלפים צופים בזה ומדברים על ההתרחשות ברשת.וגם כאן יש כוכבים, למשל השריף המקומי, בואי נראה אותו, שהחליט באמצע הלילה לרקוד למען הצופים את ריקוד הדאב, שנהיה ויראלי ברשתות החברתיות.

ולסיום, אנחנו ברשת נרתמים למשחק "החבילה עוברת" הגדול ביותר בישראל של עמותת מגדל אור למען משפחות נזקקות, בחבילה הזאת יש ארוחת חג שלמה למשפחה שאין לה.אפשר לעקוב אחרי החבילה העוברת של חג שבע בעמוד הפייסבוק של רשת, של מפעלות הרב גרוסמן או באתר חג שבע וכבר רבים וטובים כבר העבירו את החבילה למטרה החשובה.