ניוזפיד - טראמפ מאחל החלמה מהירה לקלינטון: "אפרסם את הבדיקות הגופניות שלי"

המועמד הרפובליקני לא תקף את הילרי, כי הסרטון שבו היא מתמוטטת עשה בשבילו את העבודה. בתגובה הוא הבטיח לפרסם את תוצאות הבדיקות הגופניות שלו

[brightcove_iframe video_id='talk_of_12092016_550' autoplay='0' kid='1_105jxue5' duration='328']

התגובה של טראמפ: בדקה 2:45

אחריהסרטון שפורסם ועלול להרוס להילרי קלינטון את מסע הבחירות ובו היא נראית מתמוטטת,מעולפת לחלוטין ולא מצליחה להחזיק את עצמה ולהיכנס לרכב, אחרי שהיא עזבה באמצע את הטקס של ה-11 בספטמבר, מה שבאמת מכעיס את האמריקאים זו העובדה שהיא ניסתה לכסות על כך ולהתנהג כאילו הכל בסדר.בהתחלה נמסר שהיא רק מיובשת, ורק אחרי שפורסם הסרטון המטריד, אנשיה נאלצו להודות שהיא חולה בדלקת ריאות.

המועמד הרפובליקני דונלד טראמפ, מנגד, הגיב על מצבה הבריאותי של קלינטון ואמר כי הוא מאחל לה החלמה מהירה והוסיף כי הוא מחכה להיפגש בעימות הבא מולה. טראמפ הכריז כי הוא עבר בדיקות גופניות ויפרסם את תוצאותיהן בקרוב.
אם אין לה מספיק סיבות להרגיש רע, רק שמונה שבועות לפני הבחירות, הסקרים מנבאים קרב צמוד מאד בין השניים במדינות המתנדנדות שעשויות להכריע את הבחירות.

ומקלינטון בת השישים ושמונה, בואי נסיים עם אישה שמוכיחה שגם בגיל תשעים אפשר לשמור על בריאות מצוינת -המלכה אליזבת' שלא רק נוהגת בעצמה - אלא מסיעה את הדוכסית קייט מידלטון וגם את אמא שלה קרול, בג'יפ הריינג' רובר שלה. זאת במהלך טיול של המשפחה בטירת "בלמורל" שבסקוטלנד.

ועוד בפינה:
תיעוד מזעזע של תאונת פגע וברח: רכב פרטי מעיף אישה בהיריון במעבר חצייה – ונמלט מהמקום. האישה בשנות ה-30 לחייה עברה הבוקר במעבר חצייה בדרך שלמה בתל אביב ונדרסה על ידי המכונית מסוג יונדאי, היא נפצעה באורח קל-בינוני והנהג ברח מהמקום ועדיין לא נתפס.

ובאותו עניין, הפוסט הבא שרף את הרשת עם עשרות אלפי לייקים ואלפי שיתופים, אותו כתב נהג שהיה מעורב בתאונה עם ילד.הוא כותב מילים קשות מאד להורים על הילד שלהם שנכנס לו לטענתו לתוך הכביש: "במקום שיש בו תמרור עצור הוא המשיך בנסיעה כאילו הכביש שייך לאחד מכם, פורץ בלי להבחין ימינה שמאלה ואני עם ג'יפ"."בלמתי את החיים שלי", הוא כותב, "הצרחה של הבן שלי עדיין מצלצלת לי בראש 'אבא לא!' ובכי שעדיין לא נרגע... כמעט רצחתי לכם את הילד וכמעט הרסתם לי את החיים, כל מה שהשגתי בחיים בשניות היה הולך לי".אז שוב, אנחנו לא יודעים בדיוק מה קרה בתאונה הזו הספציפית, אבל זה משהו שקורה כל הזמן למי שנמצא על הכביש ולכן ההזדהות הגדולה.