ניוזפיד - הילרי קלינטון השתמשה בכפילה כדי להסתיר את מחלתה? כל הקונספירציות

אחרי ההתמוטטות, יש מי שטוענים שהילרי ה"בריאה" שיצאה מביתה של צ'לסי קלינטון – היא כפילה. אז האם כך הדבר?

בארה"ב, אחרי ההתמוטטות של הילרי קלינטון, עכשיו עולות תאוריות קונספירציה ברשת שהילרי ה"בריאה" שיצאה מביתה של צ'לסי קלינטון – היא כפילה!
אז האם זו היא או לא היא?
השמועות אומרות שבסרטון ובו היא יוצאת מביתה אין אנשי השירות החשאי שתמיד מקיפים את קלינטון ולכן זה מחשיד למדי.ויש גם כפילה שמתפרנסת מזה, בעיקר בתוכניות בידור שונות, וחשודה כמי שהתחזתה לקלינטון בפתח הבית.

צפו בסרטון ותגלו את התשובה

כל הקונספירציות
בדקה 0:46

[brightcove_iframe video_id='talk_of_13092016_550' autoplay='0' kid='1_2gi9cclp' duration='318']


ועוד בפינה:
אירוע חריג בסוריה: צבא אסד ירה לעבר מטוסי חיל האוויר. אחרי שנכנסה לתוקפה "הפסקת האש" ונפילת הפצמ"ר בגולן, הסורים טענו שהם הפילו מטוס קרב של חיל האוויר.בצה"ל הכחישו ואמרו כי מדובר בדיווח שקרי של צבא אסד, אבל הודו כי סוריה אכן שיגרה שני טילי נ"מ אל מטוסי חיל האוויר שתקפו בסוריה תותחים בעקבות פצצת המרגמה בגולן.מדובר צה"ל נמסר כי "מטוסי חיל האוויר היו רחוקים ממקור הירי, שלא היווה איום על כוחותינו". אסד כנראה לא מעוניין בחזית נוספת, אבל זו הדרך שלו להראות חוסר שביעות רצון מהתקיפה של חיל האוויר.

במקסיקו נערכה בשבת אחת ההפגנות הגדולות אי פעם נגד נישואים חד מיניים במדינה. את התמונה של הילד צילם צלם עיתונות בשם מנואל רודריגז והיא הפכה לויראלית. הוא כותב: "קיבלתי בחילה כשראיתי כל כך הרבה הומופוביה, אבל אני מעדיף לקחת איתי את התמונה של הילד מנסה לעצור את המפגינים".

לא מעט מהסרטונים שאנחנו מביאים כאן בפינה צולמו באמצעות מצלמות גו פרו, את בטח מכירה את המותג –מצלמה קטנה ויציבה שמצלמת באיכות מדהימה ונועדה בעיקר לספורט אקסטרים, אבל ממש לא רק. המייסד והבעלים של החברה הוא איך לא - גולש - שהתחיל הכי מלמטה שיש, ומכר חגורות וחרוזים מהרכב המסחרי שלו כדי לגייס כספים לחברה.

ולסיום, נשיא זימבבואה מוגבה חשב שהוא עשה לעצמו כבוד, אבל בעצם עשה מעצמו צחוק גדול ברשתות החברתיות. האיש הוא נשיא זימבבואה כבר כמעט שלושים שנה, ומטבעם של מנהיגים כאלה, הוא החליט לבנות פסל של עצמו בגובה כמעט ארבעה מטרים כשהוא נראה כמו סופרמן שעומד להמריא לשמיים.