ניוזפיד - צפו: האם זה הסרטון שיביא לדונלד טראמפ את הנשיאות?

המועמד הרפובליקני נתן לג'ימי פאלון לפרוע את שערותיו, ואם זה לא מספיק - קלינטון הציגה תגובה עייפה במיוחד לפיצוצים בניו יורק

[brightcove_iframe video_id='talk_of_18092016_550' autoplay='0' kid='1_ed1tkflf' duration='297']

טראמפ אצל ג'ימי פאלון: בדקה 2:25

בדרך לקלפי בארה"ב עוברים בתוכניות האירוח כמובן, וקלינטון התארחה אצל ג'ימי פאלון, במה שאמור להיות משודר היום בלילה, אבל לא בטוח שישודר אחרי האירועים האחרונים.כן, אז הוא התבדח על דלקת הריאות שלה, וגם טראמפ התארח אצלו שלשום, הנה מה שקרה שם.יתכן שזה הסרטון שיעניק לטראמפ את הנשיאות?

ועוד בפינה -

גל הטרור מתחדש עם סדרת פיגועים וניסיונות פיגוע בסוף השבוע, והבוקר - מחבל שנכנס ליישוב אפרת והסתתר בשיחים - התנפל על קצין מילואים, דקר אותו ופצע אותו בינוני. לוחמים שהיו בסמוך ירו במחבל והוא פונה לטיפול בבית חולים במצב אנוש.

והטרור מכה גם בניו יורק, למרות שהם בינתיים מסרבים לקרוא לו כך, ומשתמשים במונח "מעשה מכוון", מה שכן יודעים בוודאות הוא שאירע פיצוץ בשכונת צ'לסי במנהטן, שהביא לפציעתם של עשרים ותשעה בני אדם.
היו דיווחים על כך שאדם נראה חוצה את הכביש לעבר פח האשפה שבו הוטמן מטען החבלה המאולתר והתפוצץ. בכל מקרה, בינתיים לא התבצעו מעצרים. לא רחוק משם – נמצא מטען נוסף.
כפי שניתן לראות, מדובר בסיר לחץ ביתי ופשוט עם חוטים וטלפון סלולרי מחוברים אליו, שהפכו אותו לפצצה עוצמתית במיוחד.

ובהמשך לאותו אירוע, זוכרת את הסרטון של הילרי מתמוטטת ואמרנו שהוא עלול להרוס לה את הקריירה? אז הנה הגיע הסרטון שלה מגיבה לפיצוצים, והיא נראית בו עייפה במיוחד ומעוררת סערה ברשת.

ולסיום, נחתוך קצת מפוליטיקה – לכל אחד יש איזו דמות שהוא העריץ בילדותו, הבחור הזה לקח את זה צעד אחד רחוק מדי.הפעלולן אדי בראון בן ה-54 מנסה לחקות את גיבור ילדותו, איוול קניוול, ומשגר את עצמו לאוויר באזור נהר הנחש באיידהו. תוך ארבע שניות הוא הגיע לגובה של כ-900 מטרים, כשהוא טס במהירות של כמעט 700 קמ"ש.