כתובות נאצה רוססו על דירתה של פעילת שלום עכשיו: "הסוף קרב, מגרון לנצח"

שבוע לאחר הריסת המבנים במאחז מגרון בשומרון, נמצאו כתובות נאצה בבניין של פעילה בארגון שלום עכשיו בירושלים. "תג מחיר מגרון", נכתב על הדלת. ח"כ איתן כבל גינה את המעשה: "זהו צעד נוסף בתופעה מסוכנת בה מצפצפים חבורת פורעים על החוק"

כתובות נאצה על ביתה של פעילת שלום עכשיו בירושלים
כתובות נאצה על ביתה של פעילת שלום עכשיו בירושלים | צילום: שלום עכשיו

(31 שניות)

אלמונים ריססו היום (שני) כתובות נאצה על דלת דירתה וחדר המדרגות של פעילה בארגון השמאל שלום עכשיו בירושלים. על הדלת נכתב "תג מחיר מגרון", ועל קירות חדר המדרגות רוססה הכתובת "שלום עכשיו, הסוף קרב", "מגרון לנצח" לצד מגן דוד, וכן "דיכוי בוגדים". בעקבות גילוי הכתובות פתחה משטרת ירושלים בחקירה בנסיון לגלות מי עומד מאחורי המעשה.

הצטרפו לעמוד הפייסבוק של חדשות 10 »

ח"כ איתן כבל מהעבודה דינה את המעשה. "זהו צעד נוסף בתופעה מסוכנת בה מצפצפים חבורת פורעים על החוק. אותם פנאטים כנראה מרגישים כי יש מי שיגן עליהם על אף מעשיהם הנפשעים, וזה לא אלוהים", אמר כבל.

לאחר הריסת שלושה מבני קבע במאחז מיגרון שבשומרון בשבוע שעבר, יצאו לפועל כמה פעולות במסגרת "תג מחיר".

כמה שעות לאחר ההריסה הוצת מסגד באזור העיר שכם. במקום רוססו כתובות בעברית בגנות הפלסטינים. תושבים בכפר קאסרה סיפרו כי קבוצה של מתנחלים ניפצו את שמשותיו של המסגד והציתו מספר צמיגים בתוכו. בעקבות זאת, שריפה החלה להתפשט במקום.

ביום רביעי הגיעו אלמונים לסדנת הרכב של אוגדת איו"ש הנמצאת סמוך להתנחלות בית אל, השחיתו אותה ופגעו בכלי רכב צבאיים מסוג "אביר" ו"דוד".

על 8 ג'יפים צבאיים רוססו כתובות "תג מחיר" וכתובות בגנות מפקד חטיבת בנימין, אלוף-משנה סער צור, בהן נכתב "מח"ט בנימין רע ליהודים".