ח"כ אראל מרגלית: "עמיר פרץ מושחת, עליו לפרוש מיד"

חבר הכנסת והמועמד לראשות מפלגת העבודה אראל מרגלית תקף בחריפות את חברו למפלגה ויריבו במירוץ עמיר פרץ

חבר הכנסת והמועמד לראשות מפלגת העבודה אראל מרגלית קרא היום (שישי) לחברו למפלגה, עמיר פרץ, לפרוש מהמרוץ לראשות המפלגה ומהחיים הפוליטיים בכלל. מרגלית האשים בפוסט שפרסם בפייסבוק את פרץ בשחיתות ובכך שאיים על אחת החברות במפלגה שביקשה לחשוף את המעשים.

רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו לפייסבוק רשת

"עמיר פרץ צריך להודיע היום על פרישה", כתב ח"כ מרגלית בתחילת דבריו. "לא מהמרוץ לראשות המפלגה אלא בכלל מהחיים הציבוריים. סיימתי לשתוק. המפלגה שלי, מפלגה שנולדתי בה ושמעולם לא עזבתי אותה, נחטפה בידי מאפיה שרוצה לגנוב את הבחירות ולסחוט את המועמדים".

''על פרץ לפרוש'', מרגלית
''על פרץ לפרוש'', מרגלית | צילום: מתוך עמוד הפייסבוק של אראל מרגלית

מרגלית הפנה לחשיפה הבוקר מ"ידיעות אחרונות" בה מתוארות שיחות סחיטה ואיומים שחוותה דיין. "הבוקר חושף ידיעות אחרונות את שיחות הסחיטה לדינה דיין, ש"חטאה" היה שחשפה את השחיתות במפקד העבודה, ופנתה על כך לבית הדין של המפלגה".

"דינה דיין חשפה, ורועדת לי היד לכתוב את זה, שפעילים של עמיר פרץ פקדו בשדרות אנשים בתמורה לתלושי מזון (!) לרמי לוי", סיפר מרגלית בפוסט הפייסבוק. "תתפקד בתשלום, קבל החזר באוכל. יותר נמוך ועלוב מזה לא יכול להיות, ועוד ממי שנושא את שם הפריפריה על שפתיו".

"זוהי מפלגה שאני נמצא בה שנים, שנולדתי לתוכה, שמעולם לא עזבתי אותה, לא ל"עם אחד", לא ל'תנועה'", סיכם חבר הכנסת מרגלית. "לא הלכתי ולא חזרתי. לא בימים טובים ולא בימים קשים. לא ניתן להילחם בשחיתות של נתניהו כשחמאה על ראשה של המפלגה. על המפלגה הערכית והשורשית בתולדות המדינה להסיר את ענן החשדות ולשמור על טוהר כפיים".

ח"כ עמיר פרץ מסר בתגובה: ״כנראה שזה מאד קשה, להשקיע מיליונים רבים ולגלות שאנשים לא אוהבים אותך, לא מאמינים לך ושאתה מדשדש מאחור בסקרים. זה גורם לאנשים חלשים לאבדן עשתונות. מאוד עצוב שניסיון של כמה שנים בפוליטיקה לא לימד אותו שלא הכל זה אגו מנופח".

"לגופם של דברים", המשיך פרץ, "אראל ממשיך למחזר את אותן טענות שמזמן הופרכו ושהוא עצמו יודע שהן נדחו ושאין בהן ממש. העובדה שאני מוביל וצפוי לנצח מעבירה אותו ואחרים על דעתם. אני נהנה מתמיכה ציבורית רחבה מכל חלקי הציבור ואמשיך לפעול ביושר בלי מיליונים ובלי מיליונרים. אינני מתכוון להיגרר להכפשות. חשוב לי לשמור על המפלגה מאוחדת ככל שניתן לקראת המערכה האמיתית להחלפת ממשלת נתניהו״.