"אתה פוגע בכולנו, זה מתחיל להיות מוגזם"

חבר הכנסת חיליק בר רצה לשלוח הודעה פרטית לאראל מרגלית, אך טעה ושלח בקבוצת הווטסאפ של 'המחנה הציוני'

קבוצות וואטסאפ זו המצאה איומה ונוראה, זה ידוע. מי מאיתנו לא שלח פתאום הודעה ל-38 אנשים, ש-37 מהם לא היו צריכים לראות ובכלל לדעת על קיומה. היום (שלישי) הדבר קרה בקבוצת וואטסאפ שהייתם שמחים להיות וי כחול על הלוח שלה, הקבוצה של המחנה הציוני.

ח"כ חיליק בר התכוון לשלוח הודעה פרטית לח"כ אראל מרגלית, וללמדו דרך ארץ, על שהוא מעז להתבטא נגד יו"ר המפלגה ח"כ יצחק (בוז'י) הרצוג. אבל אבוי, ח"כ בר שלח את ההודעה לכל הקבוצה. משם הדרך לטוויטר של העיתונאי חיים לוינסון היתה קצרה, כמו הודעת ההתנצלות של בר.

בר כתב בהודעה: "אראל נכבדי, לפני שאתה תומך בפיתרון המואזין בדרכי שלום, הייתי מציע לך לנסות את השיטה הזו מעט גם בבית שלך כאן. הקמפיין שלך נגד ביבי הוא דבר אחד ואפשר לאהוב אותו או לא. אך מציע לך להוריד (ומהר) ווליום במסע ההשפלה האישי והאובססבי שלך מול יו"ר המפלגה. זה לא עושה לך טוב (אבל זה פחות עניין שלי) אך זה גם פוגע במפלגה שלנו, זו שאתה מתיימר להוביל, לא כך מתנהג מי שאכפת לו גם מהמפלגה ולא רק מעצמו – תרגיע ומהר. אתה פוגע בכולנו וזה מתחיל להיות מוגזם. מציע לך כחבר וגם כמזכ"ל – שים ברקס על המגמה הזו. וטוב מאוחר מאף פעם. שלא תגיד שלא אמרתי ולא ביקשתי".

ההודעה ששלח חבר הכנסת חיליק בר לאראל מרגלית
ההודעה ששלח חבר הכנסת חיליק בר לאראל מרגלית

התגובות להודעה הפרטית/ציבורית הזו לא איחרו להגיע, וכמו במשחק פוליטי הוגן היו ששאלו אם בר לא התכוון במקור לשלוח את ההודעה הזו לקבוצה כולה. תגובתו של מרגלית להודעה לא התקבלה.