המחאה נמשכת: מאות מילואימנקים הפגינו מחוץ למשרד רה"מ בי-ם

כ-700 מפגינים התאספו מול משרדו של בנימין נתניהו בבירה, והקימו שם מאהל קבע בו ימשיכו את המחאה בשבועות הקרובים. השרה לשעבר ציפי לבני נאמה בהפגנה ואמרה: "נולד מחנה שלא מוריד ראש כשקוראים לו בוגדים או אנרכיסטים"

זמן צפייה: 00:44

המחאה נמשכת: גם הערב (חמישי) כ-700 מפגינים של "מחאת המילואמינקים" מחו החל מהשעה 18:00 מול משרד ראש הממשלה בנימין נתניהו בירושלים. הפגינים מתכוונים להמשיך במחאה בשבועות הקרובים והקימו מאהל קבע מול המשרד ועיניי מארגני המחאה צופות אל ההפגנות בצאת השבת, שיתקיימו זה השבוע התשיעי ברציפות.

בהפגנה בין היתר נאמו גם ראש אמ"ן לשעבר עמוס מלכה, והשרה לשעבר ציפי לבני, שאמרה: "נולד מחנה שלא מוריד ראש כשקוראים לי בוגדים או אנרכיסטים. מחנה שיודע על מה הוא נאבק. נאבק בעד מדינה שהיא גם יהודית וגם דמוקרטית. המחנה הזה ינצח. אנשים שכאן יצאו אל הקרס וידעו שהם משאירים מאחור משפחות. ישבתי כאן בקבינט ושלחתי חיילים לקרב בידיעה שאין ברירה אחרת. אותם חיילים ידעו מה הערכים ומה המדינה. גם את זה הם לקחו בקיטבג לקרב".

ציפי לבני במחאת המילואימנקים בירושלים
ציפי לבני במחאת המילואימנקים בירושלים | צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

"אני רוצה לומר לראש הממשלה - אתה לא קורבן בסיפור הזה. אנחנו כאן כדי למנוע מהמדינה להיות קורבן למי ששם את עצמו לפני המדינה וכאלה שהאידאולוגיה המשיחית שלהם, ששמים את האידאולוגיה שלהם - לפני המדינה שלנו".