הותר לפרסום: סמ"ר ניסים כחלון, בן 21 מחדרה, נפל בדרום הרצועה

סמ"ר ניסים כחלון, לוחם בגדוד 435 בחטיבת גבעתי, נפל בקרב בדרום רצועת עזה, בפעילות צה"ל בשכונת אל-עמל שבה פתחו הכוחות בפעילות ממוקדת. מתחילת המלחמה נפלו 597 חיילי צה"ל, בהם 253 לוחמים שנפלו בקרבות בעזה מאז החל התמרון הקרקעי

זמן צפייה: 01:38

דובר צה"ל התיר הערב (רביעי) לפרסום את שמו של חלל צה"ל נוסף שנפל בקרבות בדרום רצועת עזה: סמל-ראשון ניסים כחלון, בן 21, מחדרה, לוחם בגדוד 435 בחטיבת גבעתי, שנהרג הבוקר בהיתקלות עם מחבל בשכונת אל-אמל בח'אן יונס.

מתחילת המלחמה נפלו 597 חיילי צה"ל, בהם 253 לוחמים שנפלו בקרבות בעזה מאז החל התמרון הקרקעי. אלה שמותיהם וסיפוריהם.

סמ"ר ליאור רביב
סמ"ר ליאור רביב | צילום: דובר צה"ל

ביום ראשון התיר צה"ל לפרסום את שמו של חלל נוסף: סמל-ראשון ליאור רביב, בן 21 מראשון לציון, לוחם בגדוד 932 של חטיבת הנח"ל, אשר נהרג במהלך היתקלות עם מחבלים באזור בית החולים שיפא שבעיר עזה.

זירת נפילה בקריית שמונה
זירת נפילה בקריית שמונה | צילום: כב"ה צפון
מוקד פגיעה ישירה בקריית שמונה
מוקד פגיעה ישירה בקריית שמונה | צילום: תיעוד מבצעי מד"א

לאחר שצה"ל קיבל אחריות על תקיפות בדרום לבנון הלילה, חיזבאללה איים כי הדבר "לא יעבור ללא תגובה ועונש". מטח כבד שכלל כ-30 רקטות נורה היום משטח לבנון למרחב העיר קריית שמונה, וזוהו מספר נפילות שגרמו לנזק רב. זאהר בשארה, בן 25 תושב הכפר הדרוזי עין קנייא שבגולן נהרג כתוצאה מפגיעה ישירה בנגרייה בעיר.

כמו כן, פגיעה ישירה זוהתה גם בבניין מגורים בקריית שמונה. מדוברות המשטרה נמסר כי המשטרה טיפלה במספר זירות נפילה של פריטי רקטה בסביבת העיר קרית שמונה, ושנזק נגרם לרכוש. שוטרים וחבלני המשטרה של מחוז צפון בודדו את זירות הנפילה וסרקו אחר שרידים נוספים, לשם הסרת סיכון נוסף לציבור.