אדם חצה את הגבול מישראל ללבנון - צה"ל מבצע סריקות

אדם חצה את הגבול מישראל ללבנון. מצה"ל נמסר כי החצייה זוהתה על ידי תצפיות וכן לוותה באינדקציה בגדר המערכת, זוהתה חצייה של אדם משטח ישראל ללבנון בגליל העליון

אדם חצה את גדר המערכת בגבול מישראל ללבנון: החצייה זוהתה על ידי תצפיות וכן לוותה באינדקציה בגדר המערכת, על אדם שעבר משטח ישראל ללבנון בגליל העליון, כוחות צה"ל סורקים בנקודה. על פי המידע שקיים בצה"ל, האדם הוא בן למשפחת חיילי צד״ל לשעבר, והסגיר עצמו לידי צבא לבנון.

רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו לפייסבוק רשת

צה"ל פנה ליוניפיל בנידון. סוכנות הידיעות הרשמית של לבנון דיווחה כי האדם שחצה את גדר המערכת בצפון הוא שאדי בוטרס מזהר, בן למשפחת צד"לניקים, שעבר לישראל אחרי הנסיגה מדרום לבנון ב-2000. על פי הדיווח הוא הסגיר עצמו למודיעין של צבא לבנון.

בכוחות הביטחון מתקיימים מאמצים גם במישור המודיעיני וגם במישורים נוספים כדי להבין מי האיש ומה הסיבה שניסה לחצות את הגבול. בנוסף, נבדק דיווח שהגיע למשטרה מנהג מונית שייתכן שהסיע אותו לאזור.

לפני כחודשיים אזרח לבנוני אותר בתחנה המרכזית של קריית שמונה לאחר שככל הנראה קפץ מעל הגדר. הוא נעצר ונלקח לחקירה במשטרה ובשירות הביטחון הכללי. כשנחקר, אמר האזרח הלבנוני טען עם מעצרו כי "רצה לעבור ולגור בישראל". כעת נבדק במערכת הביטחון איך הצליח לחצות את הגבול וכיצד הצליח להגיע עד קריית שמונה.