מפקד פיקוד הדרום בשיפא: "נסיים כשנגיע לאחרון המחבלים"

אלוף ירון פינקלמן קיים הערכת מצב עם ראש אמ"ן, אלוף אהרון חליוה, בבית החולים שיפא שבעזה - שם חוסלו עד כה כ-170 מחבלים ויותר מ-800 נעצרו: "זה מבצע נועז, תחבולני, מרשים, שפגע במאות מחבלים והביא נכסים מבצעיים ומודיעיניים גדולים", תיעוד: הקמת מתחם הסיוע של צה"ל בשיפא

זמן צפייה: 01:07

מפקד פיקוד דרום, האלוף ירון פינקלמן, קיים אתמול (שישי) הערכת מצב בבית החולים שיפא שבעזה יחד עם ראש אגף המודיעין, אלוף אהרון חליוה, מפקד אוגדה 162, תת-אלוף איציק כהן ומפקד שייטת 13, אלוף-משנה א'.

האלוף פינקלמן אמר: "הפעולה בשיפא היא פעולה משמעותית. זה מבצע נועז, תחבולני, מרשים ביותר עד כה, שפגע במאות מחבלים, עצר מאות מהם והביא נכסים מבצעיים ומודיעיניים גדולים. אנחנו ממשיכים בפעולה הזאת. ההובלה של המפקדים היא מצוינת ואנחנו נסיים את הפעולה הזאת רק כשאחרון המחבלים יהיה בידינו - חי או מת. מוסר הערכה רבה לכוחות ולמפקדים. תמשיכו קדימה, לא עוצרים לרגע".

אלוף ירון פינקלמן בשיפא
אלוף ירון פינקלמן בשיפא | צילום: דובר צה"ל

[brightcove_iframe video_id='news-flash-part-2403231137' autoplay='0' credit='דובר צה"ל' desc='פעילות צה"ל בשיפא' poster='' kid='1_c52li14e' duration='21']

בתוך כך, כוחות צה"ל ושב"כ ממשיכים בלחימה ממוקדת במרחב בית החולים שיפא. עד כה חוסלו כ-170 מחבלים במרחב בית החולים, ויותר מ-800 חשודים נעצרו. אמצעי לחימה רבים אותרו.