ירושלים: ערבי נוצרי נדקר ונפצע קל

פלסטינית כבת 60 דקרה גבר באזור תחנת הרכבת הקלה של שער שכם, ונוטרלה על ידי כוח מג"ב שהוצב במקום. צוותי מד"א שהגיעו לזירה העניקו לפצוע טיפול רפואי ופינו אותו לביה"ח

פיגוע דקירה בירושלים באמצע השבת: גבר כבן 31 נפצע היום (שבת) באורח קל לאחר שנדקר על ידי אישה פלסטינית בצומת הרחובות דרך בר לב וסולטאן סולימאן. האישה נוטרלה על ידי כוחות הביטחון, והפצוע טופל ופונה לבית החולים הדסה הר הצופים בעיר. מדובר בגבר ערבי-ישראלי.

רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו לפייסבוק רשת

[brightcove_iframe video_id='20pigua_part2_vtr2_n20170812_v1' autoplay='0' credit='חדשות 2' desc='גבר נפצע קל בפיגוע דקירה בי-ם - המשך הדיווח' kid='' duration='0'']

המחבלת ככל הנראה טעתה, וחשבה שהיא דוקרת יהודי בשל העובדה שהוא לבש חולצה שעליה כיתוב בעברית של הרכבת הקלה. הפצוע הוא עובד של הרכבת הקלה בעיר, אבל היום הוא היה ביום חופש. היא ראתה מישהו עם חולצה וכיתוב בעברית וחשבה שהוא יהודי.

עובד של הרכבת הקלה נפצע קל (תיעוד מבצעי מד''א)
עובד של הרכבת הקלה נפצע קל (תיעוד מבצעי מד''א)
הסכין ששימשה לדקירה, היום
הסכין ששימשה לדקירה, היום | צילום: דוברות המשטרה

המחבלת הגיעה כשסכין בידה לכיוונו של האיש בעת שעמד סמוך לתחנת הרכבת הקלה של שער שכם, דקרה אותו באמצעות הסכין שאחזה בידה ופגעה בו בכתפו. כוח משטרה ומג"ב המוצב במקום זיהה את האירוע, הגיב מייד, צמצם טווח לכיוונה והשתלט עליה. בתיעוד שפורסם מהזירה נראים השוטרים משתלטים על האישה.

המחבלת נעצרה והועברה לחקירה ביחידה המרכזית, ובזירה נתפסה הסכין בה השתמשה. צוותי מד"א שהגיעו למקום העניקו לפצוע טיפול רפואי ולאחר מכן פינו אותו לבית החולים הדסה הר הצופים, כשהוא סובל מפצע דקירה בידו.

זירת האירוע, היום (תיעוד מבצעי מד''א)
זירת האירוע, היום (תיעוד מבצעי מד''א)

חובש בכיר במד"א יוסף קלמן שטיפל ופינה את הפצוע סיפר: "כשהגענו סמוך לחניון אוטובוסים בסוף רחוב הנביאים, סמוך לרחוב סולטן סולימאן, ראינו גבר בן 31, בהכרה מלאה. הוא התהלך וסבל מפצע דקירה ביד, ושוטר שהיה במקום העניק לו סיוע ראשוני. הענקנו לו טיפול רפואי שכלל עצירת דימום וחבישה ופינינו אותו לבית חולים כשמצבו קל".